  • 1. Data: 2013-02-06 13:00:57
    Temat: Czy wszystkie klony po TP to oszuści?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Moja babcia prawie 1,5 roku temu została namówiona na podpisanie umowy z
    firmąMRI Telecom i przeniesienie numeru z TPSA.
    Argumentacja: TP zostanie przeniesiona do Francji, rachunki będą dużo
    wyższe i tylko podpisanie umowy z MRI spowoduje niskie rachunki.
    Efekt - rachunki dwukrotnie wyższe i 2 lata umowy. Niedługo umowa się
    kończy.

    A tu nagle zaczynają przychodzić rachunki z nowej firmy (TELEPOLSKA) i
    oczywiście jednocześnie przychodzą ze starej.

    Dzwonimy więc do TELEPOLSKA zapytać o co chodzi.
    Otrzymujemy informację, że przecież zostałą podpisana umowa (a wiemy, że
    nie została)
    Prosimy o przesłanie kopii z podpisem.
    Przychodzi pocztą kopia, jest rzeczywiście podpis (imie i nazwisko dziadka
    ale nie jesgo charakter pisma), jest teżdata: 2 miesiące po śmierci
    dziadka!

    Podobno sąsiadka też zaczęła dostawaćrachunki z tej firmy.

    Pytanie: próbować najpierw załątwić sprawę z TELEPOLSKA wysyłając akt zgodu
    itp czy od razu zgłaszać sprawę na policję?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 2. Data: 2013-02-06 13:13:35
    Temat: Re: Czy wszystkie klony po TP to oszuści?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-02-06 13:00, Budzik pisze:
> [...]
    >
    > Pytanie: próbować najpierw załątwić sprawę z TELEPOLSKA wysyłając akt zgodu
    > itp czy od razu zgłaszać sprawę na policję?

    Ten telefon to na babcię, czy dziadka jest?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2013-02-06 15:02:21
    Temat: Re: Czy wszystkie klony po TP to oszuści? [OT]
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    > Ten telefon to na babcię, czy dziadka jest?

    Kolega ma abonament RTV na 1 cioteczną babcię, umowę na
    gaz na 2 babcię i coś jeszcze (prąd chyba) na dziadka. Wszystkie
    te osoby przebywają od kilkunastu lat na łonie Abrahama :)

  • 4. Data: 2013-02-06 15:43:02
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2013-02-06 13:00, Budzik pisze:
    > Pytanie: próbować najpierw załątwić sprawę z TELEPOLSKA wysyłając akt zgodu
    > itp czy od razu zgłaszać sprawę na policję?

    nawet nie staraj sie wyjasniac cokolwiek z nimi oszustami.
    zglaszasz popelnienie przestepstwa na policji lub w prokuraturze oraz
    wysylasz informacje o sytuacji do UKE, UOKiK oraz GIODO.
    ten sposob wyjasnienia kwestii podrobionej umowy w wychwalanej przez
    ciebie Orange/Telekomunie Polskiej zajal mniej niz miesiac. wymienianie
    sie pismami z firma krzak ktora przyjela sobie taka polityke
    dzialalnosci nie ma jakiekolwiek sensu i bedzie trwala w nieskonczonosc.

  • 5. Data: 2013-02-06 15:45:33
    Od: witek <w...@i...pl.invalid>

    Budzik wrote:
> [...]
    >
    > Pytanie: próbować najpierw załątwić sprawę z TELEPOLSKA wysyłając akt zgodu
    > itp czy od razu zgłaszać sprawę na policję?

    i tu i tu.

  • 6. Data: 2013-02-06 16:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@b...tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Ten telefon to na babcię, czy dziadka jest?

    w tej nowej umowie jest wpisana babcia i dziadek, natomiast nie wiem jak
    było w poprzedniej umowie (z MNI) ale podejrzewam, że podobnie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 7. Data: 2013-02-06 18:52:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    witek wrote:

    > i tu i tu.

    i czekać uspokojenie na komornika ;-)

  • 8. Data: 2013-02-06 19:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Kolega ma abonament RTV na 1 cioteczną babcię, umowę na
    > gaz na 2 babcię i coś jeszcze (prąd chyba) na dziadka. Wszystkie
    > te osoby przebywają od kilkunastu lat na łonie Abrahama :)

    Ale ma to jakiśzwiązek ze sprawą, czy to tylko taka luźna uwaga była? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 9. Data: 2013-02-06 19:54:33
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-02-06 15:02, ikarek pisze:
> [...]
    > gaz na 2 babcię i coś jeszcze (prąd chyba) na dziadka. Wszystkie
    > te osoby przebywają od kilkunastu lat na łonie Abrahama :)

    Jeśli chodzi o prąd to klamie, bo niedawno trzeba było zawierać nowe
    umowy z dostawcą prądu-niezależnie od tego czy ktoś miał już umowę czy nie.

    --
    animka

  • 10. Data: 2013-02-06 20:00:27
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Jeśli chodzi o prąd to klamie, bo niedawno trzeba było zawierać nowe
    > umowy z dostawcą prądu-niezależnie od tego czy ktoś miał już umowę
    czy nie.

    Bo? Stara zżółkła?

    --
    Krzysztof