  • 11. Data: 2024-01-31 22:43:18
    Temat: Re: Czy w RP3 wolno protestować przeciw Izraelowi w Gazie na schodach synagogi albo pod Sejmową Menorą?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Po mojemu to on szuka rodaków.

    Ależ ja z całego serca wspieram pryncypialne potępienie ludobójstwa
    Kurdów dokonywanego przez NATO/Turcję. Przecież już oskarżenie słowami
    premiera Izraela jest ostatecznym dowodem ludobójstwa.
    Tak trzymaj Bibi!

    Mi się protesty na schodach kościoła nie podobają ale je jakoś przełknę
    jak sądy będą swoje interpretacje stosować konsekwentnie wobec
    synagog/meczetów/cerkwi/.... To co sądzę o sędziach orzekających że
    protesty *W* kościołach (a już szczególnie w czasie mszy) są w praktyce
    bezkarne może być trudno wypowiedzieć bez narażenia się na zarzuty z
    kodeksu karnego.

    --
    A. Filip

  • 12. Data: 2024-02-01 06:16:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 31.01.2024 o 09:37, Jacek pisze:

    > A Filipka nieodmiennie fascynują żydowskie klimaty... :)

    Taa. "Mondrzejrze o tym nie wspominać".

    Na pręgu to samo - szefowa unii pisze że żydzie umierali w obozie
    koncentracyjnym w Polsce a miejscowi filosemici pytają po co się w ogóle
    sprawą interesować.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 13. Data: 2024-02-01 08:04:18
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2024-01-31 o 08:57, A. Filip pisze:
    > Czy w RP3 wolno protestować przeciw Izraelowi w Gazie na schodach
    > synagogi albo pod Sejmową Menorą?

    Chyba ten protest przeszedł bez echa. W mediach, które śledzę
    nawet nie informowano o fakcie a co dopiero o reperkusjach.
    Więc jeśli chcesz zobaczyć jaki to wywoła efekt, to musisz spróbować
    a nie tylko pisać. Zrób coś konkretnego, to będzie rzeczywista reakcja
    i wtedy będzie wiadomo czy wolno.

  • 14. Data: 2024-02-01 08:19:02
    Temat: Re: Czy w RP3 wolno protestować przeciw Izraelowi w Gazie na schodach (do) synagogi albo pod Sejmową Menorą?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    cef <c...@i...pl> pisze:

> [...]
    > Więc jeśli chcesz zobaczyć jaki to wywoła efekt, to musisz spróbować
    > a nie tylko pisać. Zrób coś konkretnego, to będzie rzeczywista reakcja

    Mi łaska wiary w prawa RP3 (w miarę) równe dla wszystkich w praktyce a
    nie w teorii daną nie została. Na sobie sprawdzać/potwierdzać nie
    planuje bo nie jestem masochistą.

    --
    A. Filip

  • 15. Data: 2024-02-01 21:45:20
    Od: Haralampiusz Dźwięczny <h...@g...com>

    Jacek napisał(a):

    > A Filipka nieodmiennie fascynują żydowskie klimaty... :) Filipku, jest
    > tyle jeszcze innych fajnych okazji do oprotestowania. Buddystów za
    > Rohindżów, Turków za Ormian, Muzułman za hinduistów i hinduistów za
    > muzułman, Rosjan za Polaków, Tutsi za Hutu i odwrotnie...Czemu nic nie
    > robisz?

    Muzułmanie, Turcy czy Hindusi mało interesują się PL.

    > I na koniec, czemu się nie zajmujesz Tutsi i Turkami

    Bo tamci nie zajmują się PL:)