  • 351. Data: 2006-06-16 12:03:44
    Temat: Re: Czy w Kodak Express mogą odmówić wykonania usługi??
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Wed, 14 Jun 2006 23:05:17 +0200, Piotr Kubiak

    >W polskim. I prawniczym. Uważasz, że języki te są rozłączne?

    Oczywiście.
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/Fotki/rozne/Tecza/

  • 352. Data: 2006-06-16 16:46:38
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Adam Płaszczyca napisał(a):
    > On Wed, 14 Jun 2006 23:05:17 +0200, Piotr Kubiak

    > Oczywiście.

    A ja myślałem, że prawniczy używa identycznej gramatyki,
    a jedynie semantyka się czasem różni.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 353. Data: 2006-06-16 17:56:53
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Piotr Kubiak wrote:

    > A ja myślałem, że prawniczy używa identycznej gramatyki,
    > a jedynie semantyka się czasem różni.

    Dowód na to, że te języki są różne w wątku "Prawo jazdy - rower"

    JaromirD

    --
    Odpowiadając zamień "q" na "o".

  • 354. Data: 2006-06-19 09:43:43
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <e6pthg$13fr$3@news2.ipartners.pl>,
    Piotr Kubiak <p...@m...liamg> wrote:

    > Nie wszystkie odbitki będą podpadały pod przepisy o dozwolonym użytku
    > osobistym.

    Jakiś konkretny przykład?

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 355. Data: 2006-06-19 09:51:43
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    > Jakiś konkretny przykład?

    Zrobienie odbitki z zamiarem rozpowszechnienia.

  • 356. Data: 2006-06-19 10:15:05
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <c...@4...com>,
    Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl> wrote:

    > Zdefiniuj zatem.

    Fotka zrobiona w celu spełnioenia wymogów zawartych w rozporządzeniu
    Rady Ministrów z 21 listopada 2000 r. w sprawie wzoru dowodu osobistego
    oraz trybu postępowania w sprawach wydawania dowodów osobistych, ich
    wymiany, zwrotu lub utraty.

    > Wyobraź sobie, że jednak będą. Ustawa móiw wyraźnie 'każdy'.

    (...) każdy przejaw działalności twórczej o indywidualnym charakterze,
    ustalony w jakiejkolwiek postaci (...).
    To mówi ustawa.

  • 357. Data: 2006-06-19 13:07:31
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <e75s3c$159b$1@news2.ipartners.pl>,
    Piotr Kubiak <p...@m...liamg> wrote:

    > Zrobienie odbitki z zamiarem rozpowszechnienia.

    Tyle że w tym przypadku to nie samo zrobienie odbitki jest łamaniem
    prawa, prawda?

  • 358. Data: 2006-06-19 15:02:30
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Jarek Spirydowicz napisał(a):

    > Tyle że w tym przypadku to nie samo zrobienie odbitki jest łamaniem
    > prawa, prawda?

    No przecież napisałem, że ,,samo'' nie. Z zamiarem rozpowszechnienia.

  • 359. Data: 2006-06-19 19:01:35
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> napisał:

    >[...]
    >
    > Zrobienie odbitki z zamiarem rozpowszechnienia.
    >[...]

    Mam wrażenie, że z punktu widzenia prawa liczą się konkretne czyny a nie
    zamiary.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 360. Data: 2006-06-19 19:06:16
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> napisał:

    >[...]
    >
    > No przecież napisałem, że ,,samo'' nie. Z zamiarem rozpowszechnienia.
    >[...]

    A jak udowodnisz sam zamiar rozpowszechniania (zakładam, że do
    rozpowszechniania nie doszło - jeśli doszło, to samo rozpowszechnianie może
    stanowić naruszenie prawa)? Poza tym karanie za zamiary jakoś mi się kojarzy
    z Archipelagiem Gułag Sołżenicyna - opisywał liczne przypadki skazanych za
    'kontrrewolucyjne zamiary'...

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)