  • 31. Data: 2020-05-27 08:57:10
    Temat: Re: Czy użycie słowa "PiSlamista" to mowa nienawiści?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie chodzi do kogo jest skierowane, a kto w tym wypadku kieruje. Jak
    > policjant nazwie się psem, to nie będzie to przecież odebrane tak samo,
    > jak ktoś spoza środowiska nazwie policjanta psem, nie?

    Więc samo słowo kulson mową nienawiści nie jest. Złe zdanie o policji
    póki co też nie. Choć minister nad ty ubolewa.

    --
    Shrek

  • 32. Data: 2020-05-27 10:01:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 26.05.2020 o 13:16, J.F. pisze:

    >Ale o co pomawia?

    W miare slusznie. Wiec jak piszesz "pislamista" to sugerujesz, ze
    osoba maja pewne wlasciwosci, ktore maja ja ponizyc w opinii
    publicznej, czy przeciez nie wmawiasz jeszcze zadnych wlasciwosci,
    wiec lepszy bedzie art o zniewadze.

    >Oooo. Ro jak wyżej. Wstąpił do drużyny kulsona, to należy do
    >kulsonów. Czyż nie?

    Chcialem tylko zwrocic uwage, ze jesli napiszesz "Kowalski kradnie
    rowery", to jest to przestepstwo, nawet jesli Kowalski naprawde
    kradnie rowery.
    Mozesz mi powiedziec w zaufaniu, ale nie publicznie.

    Kulsonow nie dotyczy.
    Czy ksiadz pelni funkcje publiczna ?

    >Znaczy jak było ogłoszone o kulsonach tweetem, to można ich
    >"znieważać" również tylko tweetem czy jak?

    Ja to rozumiem tak, ze trzeba czytac art 216.

    >Pislamista to wyznawca pisu

    ale czy nie zawiera jakis pejoratywnych elementow ?

    >, a kulson to członek drużyny kulsona. Elementarne drogi watsonie;)

    Elementane, ale czy w Twoich ustach rowniez, czy to co najmniej
    usiłowanie ? :-)

    J.

  • 33. Data: 2020-05-27 11:13:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.05.2020 o 10:01, J.F. pisze:

    > W miare slusznie. Wiec jak piszesz "pislamista" to sugerujesz, ze osoba
    > maja pewne wlasciwosci, ktore maja ja ponizyc w opinii publicznej,

    Jak poniżyć? Przecież według sondaży to większość. Dlaczego miałoby ich
    poniżać?

    > czy
    > przeciez nie wmawiasz jeszcze zadnych wlasciwosci, wiec  lepszy bedzie
    > art o zniewadze.

    Oj uważaj - twierdzisz, że "pomówienie" o bezgraniczną wiarę w prezesa
    jest zniewagą?

> [...]
    > rowery.
    > Mozesz mi powiedziec w zaufaniu, ale nie publicznie.

    Ale to nie dotyczy funkcjonariuszy publicznych. A kulson z definicji
    takim jest. Zresztą kulson==policjant na mocy tweeta. Jak powiem o kimś
    publicznie że jest policjantem (i na dodatek jest), to gdzie tu
    zniesławienie? No chyba że oficjalnie policjant wstydzi się
    przynależności do swojej formacji:P

    > Kulsonow nie dotyczy.

    A no właśnie.

    > Czy ksiadz pelni funkcje publiczna ?

    Nie wydaje mnie sie, ale trzeba zobaczyć co w konkordacie namieszali.

    > ale czy nie zawiera jakis pejoratywnych elementow ?

    Jeśli ktoś się czuje obrażony to dla niego pewnie tak.

    > Elementane, ale czy w Twoich ustach rowniez, czy to co najmniej
    > usiłowanie ? :-)

    Usiłowanie czego - do policji nie zamierzam wstępować:)

    --
    Shrek

  • 34. Data: 2020-05-28 10:38:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Jak poniżyć? Przecież według sondaży to większość. Dlaczego miałoby
    >ich poniżać?

    Jakbys napisal "zwolennik PIS", to zwykla wiekszosc, ale jak piszesz
    pislamista, to przeciez w jakims celu :-)

    >Oj uważaj - twierdzisz, że "pomówienie" o bezgraniczną wiarę w
    >prezesa jest zniewagą?

    A czyz tak nie uwazasz ? :-)

    >Nie wydaje mnie sie, ale trzeba zobaczyć co w konkordacie namieszali.

    Czasem uczy w szkole katechezy ...

    >Jeśli ktoś się czuje obrażony to dla niego pewnie tak.

    A ty tak piszesz, bo to neutralne okreslenie :-)

    usilowanie zniewazenia.

    J.

    --
    Shrek

  • 35. Data: 2020-05-28 19:16:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.05.2020 o 10:38, J.F. pisze:

    > Jakbys napisal "zwolennik PIS", to zwykla wiekszosc, ale jak piszesz
    > pislamista, to przeciez w jakims celu :-)

    Podkreślić jego wiarę w pis. To coś złego?

    > A czyz tak nie uwazasz ? :-)

    Ale liczy się co znieważa "cel". Jeśli cel rzeczywiście wierzy w
    prezesa, to gdzie w tym zniewaga. Ostatnio ktoś mówił, że geje chcą
    adoptować dzieci, żeby je gwałcić. Sąd stwierdził, że nie ma zniewagi
    czy zniesławienia... bo nie udowodnili, że są gejami. A jak nie są, to
    nie mają podstaw żeby to brać do siebie:P

    > Czasem uczy w szkole katechezy ...

    W sumie... Ale tylko wtedy. A do czego zmierzasz? Chcesz księdzy wygarnąć?

    > A ty tak piszesz, bo to neutralne okreslenie :-)

    Już samo "zwolennik pisu" jest dla _mnie_ gdyby tak ktoś mnie nazwał
    obraźliwe. No ale przecież nie stanowi to jednak mowy nienawiści:P

    > usilowanie zniewazenia.

    Dla mnie teraźniejszy policjant==kulson. Prawdę mówiąc oba kojarzą mi
    się negatywnie.

    --
    Shrek

  • 36. Data: 2020-05-29 13:30:05
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > (dokładniej że PiS jest podobnie zły jak Islam).

    bardzo złe porównanie
    islam to religia jak każda inna
    pis to partia po części lewacka, po części bolszewicka - więc raczej coś
    gorszego