  • 11. Data: 2020-05-23 20:27:36
    Temat: Re: Czy użycie słowa "PiSlamista" to mowa nienawiści?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.05.2020 o 20:06, WS pisze:

    >> islamista - wyznawca islamu,
    >
    > nie za bardzo ;)
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Islamista
    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Muzu%C5%82manin

    https://sjp.pl/islamista

    SJP twierdzi co innego:P

    islamista

    1. badacz, znawca islamu; islamolog, islamoznawca;
    2. zwolennik islamizmu, ideologii wywiedzionej z fundamentalizmu
    islamskiego;
    3. wyznawca islamu; muzułmanin

    No więc jednak tak:P

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2020-05-24 06:56:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.05.2020 o 13:16, A. Filip pisze:
    > Przecież to jest oczywista (karalna?) Islamofobia! ;-)

    To z innej beczki.

    Ostatnio policja narzeka, że ich nie lubią (znaczy hejtują). Ogólnie
    lichego zdrowia zarówno psychicznego jak i fizycznego są funkcjonariusze
    - a to ktoś im powie, że ich nielubi to się od hejtu załamują, a to
    koronawirus to żabka otwarta ale komisariat zamknięty (to w ogóle
    legalne - można tak po prostu zamknąc komisariat?). No ale wróćmy do tematu:

    Czy kulson to mowa nienawiści? I jeśli tak, to kiedy naczalswo
    kulsonerii poniesie konsekwencje:
    https://twitter.com/Policja_KSP/status/9306950155459
    17441 ?

    Pytam, bo minister ułaskawiony zapowiadał sztum dla takich.
    --
    Shrek

  • 13. Data: 2020-05-24 09:27:00
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    17441 ?

    > Pytam, bo minister ułaskawiony zapowiadał sztum dla takich.

    Kiedy i w jakim kontekście słowo "kulson" ma być mową nienawiści?
    IMHO *obecnie* "kulson" pozostaje w większości przypadków *niekaralną*
    mową nienawiści. Jestem pewny że TY jakbyś się uparł to byś potrafił
    z niego zrobić karalną mowę nienawiści :-)

    Język (także polski) zmiennym jest. Wydźwięk i znaczenie słów zmienia
    się z czasem. Szczególnie słów kluczowych używanych w ostrych sporach
    politycznych.

    --
    A. Filip

  • 14. Data: 2020-05-24 11:31:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.05.2020 o 09:27, A. Filip pisze:

> [...]
    > mową nienawiści. Jestem pewny że TY jakbyś się uparł to byś potrafił
    > z niego zrobić karalną mowę nienawiści :-)

    Zapewne tak, ale to nie "kulson" byłby tą mową nienawiści, a cała
    wypowiedź. Na tej zasadzie i słowo "policjant" może być mową nienawiści:P

    > Język (także polski) zmiennym jest. Wydźwięk i znaczenie słów zmienia
    > się z czasem. Szczególnie słów kluczowych używanych w ostrych sporach
    > politycznych.

    I tu dochodzimy do sedna. Ani kilson, ani pislamista, ani murzyn nie są
    same w sobie karalne.

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2020-05-24 12:17:31
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > nienawiści:P

    > I tu dochodzimy do sedna. Ani kilson, ani pislamista, ani murzyn nie

    Zgadnij jakiego słowa media w Polsce unikały pisząc że:
    Żona Radosława Sikorskiego to "cudzoziemka"? :-)
    Czy ludzie nie protestowali po Gazetach Wyborczych jak oni lub ich
    rodzice zostali nazwani tym (wstydliwym) słowem?
    Czy według Gazety Wyborczej to słowo nie jest więc mową nienawiści? ;-)

    --
    A. Filip

  • 16. Data: 2020-05-24 13:28:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.05.2020 o 12:17, A. Filip pisze:

    > Zgadnij jakiego słowa media w Polsce unikały pisząc że:
    > Żona Radosława Sikorskiego to "cudzoziemka"? :-)

    Żydówka?

    > Czy ludzie nie protestowali po Gazetach Wyborczych jak oni lub ich
    > rodzice zostali nazwani tym (wstydliwym) słowem?
    > Czy według Gazety Wyborczej to słowo nie jest więc mową nienawiści? ;-)

    Nie wiem. A ktoś został skazany?

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2020-05-25 00:13:30
    Od: m...@g...com

    Znaczy dla mnie wszystkie religie są złe, ale to już temat na inną
    dyskusję (której w sumie wolałbym nie prowadzić, bo religia i wiara jako
    taka wymyka się rozsądnym argumentom).
    ---
    To co naPISales o religiach wsumie zahacza o obraze uczuc religijnych
    wszystkich "religiantow" na raz, a POglond o nieracjonalnosci religii
    i wiary jaKO takiej wlasciwie obraza twojom wlasnom inteligencje o co
    mozesz POzwac chyba tylKo samego siebie, ale szkoly i geny chyba tez.
    Wobec POwyzszego w pelni rozumiem dlaczego takich dyskusji wolisz nie
    prowadzic, aczkolwiek rozumiem rowniez czemu jednak je wprowadzasz ;)))

  • 18. Data: 2020-05-25 00:20:59
    Od: m...@g...com

> [...]

    > rodzice zostali nazwani tym (wstydliwym) słowem?
    > Czy według Gazety Wyborczej to słowo nie jest więc mową nienawiści? ;-)

    Jezus. JaKO Krol Zydowski. Na smierc. A POtem jeszcze z 6-7 mln zydow. Bez procesow.
    https://fakty.interia.pl/ciekawostki/news-kenijski-p
    rawnik-walczy-o-uniewinnienie-dla-jezusa-chrystusa,n
    Id,1006840

  • 19. Data: 2020-05-25 14:33:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Czy kulson to mowa nienawiści? I jeśli tak, to kiedy naczalswo
    >kulsonerii poniesie konsekwencje:
    >https://twitter.com/Policja_KSP/status/930695015545
    917441 ?

    Jak mowisz "pislamista", to chcesz wywolac okreslony skutek ... i to
    jest karalne, bo zly ten skutek.

    Jak piszesz "kulson", to tez chcesz wywolac taki sam negatywny skutek,
    ale formalnie nie ma jak ruszyc, skoro to normalne okreslenie miedzy
    policjantami :-P

    J.

  • 20. Data: 2020-05-25 15:11:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 25 May 2020 14:33:29 +0200, J.F. napisał(a):

    > Jak piszesz "kulson", to tez chcesz wywolac taki sam negatywny skutek,
    > ale formalnie nie ma jak ruszyc, skoro to normalne okreslenie miedzy
    > policjantami :-P

    Przecie była - zapomniana już - akcja "Dołącz do drużyny Kulsona", więc nie
    ma się o co awanturować.
    https://tvn24.pl/tvnwarszawa/najnowsze/dolacz-do-dru
    zyny-kulsona-tak-rekrutuje-policja-60875

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ,,Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego, ani narodowego,
    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/