  • 1. Data: 2003-05-01 00:09:59
    Temat: zamowione kupione wadliwe
    Od: "grzegorz" <s...@s...pl>

    nabylem przez internet sprzet grajacy na gwarancji wartosc(300zl) w uwagach
    dotyczacych zamowienia zaznaczylem ze ma byc sprawny sprawdzony
    obawiajac sie bawienia w paczki dodatkowe koszty niestety stalo sie to czego
    sie obawialem sprzet nie jest calkowicie padniety tylko ma uciazliwy defekt

    jak to jest z kosztami odsylki?przysylki ponownej
    czy mam prawo zarzadac od sprzedawcy pokrycia kosztow ze wzgledu na to ze
    wyslal mi a nie powinnnien gdyz prosilem i zaznaczylem przy zamowianiu zeby
    sprawdzil a to raczej nie stalo cie na wskutek transportu i jest wyrazne

    grzesiek

  • 2. Data: 2003-05-01 08:46:23
    Temat: Odp: zamowione kupione wadliwe
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    A od kogo kupiles?

    --
    Depi.

  • 3. Data: 2003-05-01 09:38:55
    Temat: Re: zamowione kupione wadliwe
    Od: "grzegorz" <s...@s...pl>

    > A od kogo kupiles?
    sklepu

  • 4. Data: 2003-05-01 11:27:21
    Od: k...@p...onet.pl

    jesli kupujesz rzecz przez internet od przedsiębiorcy, a sam jestes
    konsumentem to masz 10 dni na odstapienie od umowy bez podawania
    przyczyn.Trzeba tylko wyslac oswiadczenie o odstapieniu i ustalic w jaki sposob
    masz zwrocic towar