  • 11. Data: 2006-07-21 08:47:12
    Temat: Re: Czy trzeba trzymac pudla po zakupie sprzetu???
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Chopin napisał(a):

    > Użytkownik "Bumba Bumbinska" <a...@W...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:e9nli3$pa3$1@inews.gazeta.pl...

    > Jeśli już musisz trzymać pudła bo może będziesz chciała skorzystać z
    > gwarancji to porponuję proste rozwiązanie. Każdy karton daje się złożyć
    > po przecięciu taśm i wyciągnięciu wypełnień. Tak złożony kartonik
    > wrzucasz za szafę i zapominasz o kłopocie.

    Tylko co ze styropianami (które są zazwyczaj istotną częścią opakowania,
    kto nie czy nie najważniejszą) - one niezbyt lubią się składać i wrzucać
    za szafę.

    p. m.

  • 12. Data: 2006-07-21 10:36:53
    Od: "Bumba Bumbinska" <a...@W...gazeta.pl>

    Mike <m...@S...pl> napisał(a):

    > W kwestiach "nie prawnych" ;) :

    Dziękuje :)) Ja sie na plytach nie znam. Taka zaproponowal sklep: plyta Abit
    nf8.
    A Twoja firma miesci sie w warszawie? Jak tak to podaj adres na zas, bo
    jeszcze cos musze kupic. Moze byc na priva :)
    A.

  • 13. Data: 2006-07-21 16:26:10
    Od: Kaja <k...@n...wp.wp.pl>

    mvoicem napisał(a):

    > Tylko co ze styropianami (które są zazwyczaj istotną częścią opakowania,
    > kto nie czy nie najważniejszą) - one niezbyt lubią się składać i wrzucać
    > za szafę.

    Dobrze jest w tym przypadku mieć piwnicę. Tego chyba złodzieje nie ukradną.

    --
    Kaja

  • 14. Data: 2006-07-21 16:46:30
    Od: stern <s...@0...pl>

    Kaja napisał(a):

    > Dobrze jest w tym przypadku mieć piwnicę. Tego chyba złodzieje nie ukradną.

    chyba, że wrócą czasy sypiania na styropianie :)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 15. Data: 2006-07-21 19:54:05
    Od: "astoja" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Bumba Bumbinska"napisał(a):

> [...]
    podstawa prawna do odmowy przyjecia przez serwisanta komputera do naprawy?

    Zla wola sprzedawcy, nie trzeba miec pudla oryginalnego.
    Wystarczy opakowanie zastepcze tzn. zwykly mocny karton.
    Widzialem podobna sytuacje: klient nie mial zadnego opakowania zapytal czy
    moze oddac towar do reklamacji gwar. nie moze bez pudelka (sprzedawca mowi)
    opakowanie zastepcze zwykly karton i wszystko gra.
    pozytywnie zalatwione i oddane do reklamacji (czajnik)
    cala sytuacja miala miejsce w makro (nie reklamuje:)

  • 16. Data: 2006-07-21 23:28:28
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 21.07.2006 Kaja <k...@n...wp.wp.pl> napisał/a:
    > Dobrze jest w tym przypadku mieć piwnicę. Tego chyba złodzieje nie ukradną.

    Wystarczy telewizor, jakiś zestaw kina domowego, komputer z monitorem crt
    i drukarką i już praktycznie po przeciętnej piwnicy.
    (pomijając już, że owi złodieje mają wtedy przegląd co się trzyma cennego
    w chałupie)
    --
    Marcin

  • 17. Data: 2006-07-21 23:47:23
    Od: Kaja <k...@n...wp.wp.pl>

    Marcin Debowski napisał(a):

> [...]
    > i drukarką i już praktycznie po przeciętnej piwnicy.
    > (pomijając już, że owi złodieje mają wtedy przegląd co się trzyma cennego

    No właśnie. Mnie doszczętnie jakiś czas temu okradziono piwnicę
    (połaszczyli się nawet na sanki). Miałam w piwnicy pudło po telewizorze,
    a w nim książki szkolne i zeszyty. Tego nie tknęli. Potem posprzątaliśmy
    piwnicę, wyrzuciliśmy pudło, a książki i zeszyty wzięła sobie taka jedna
    dziewczyna z rodziny. Piwnica była już prawie pusta.
    Po jakimś czasie trzeba było wynieść do tej piwnicy pudła po
    magnetowidzie, telewizorze i monitorze, które miałam na korytarzu (pod
    drzwiami) za szafką. Administracja ciągle dawała straszące pożarami
    pisemka i wreszcie trzeba było to znieść do piwnicy. Strasznie się
    wzdrygałam na samą myśl, bo wiem, że złodzieje kapują po pudłach kto co
    ma w mieszkaniu, a przez "drzwi" od boksu wszystko widać.
    Wkrótce zaczęto w piwnicach wymieniać okienka na plastikowe (a ja akurat
    w swojej piwnicy mam), no i robotnicy od tych okien (pomimo, że te
    poskładane pudełka im nie przeszkadzały) wszystko mi poprzekładali. Na
    widoku, dla złodziei postawili to złożone pudło od telewizora ( z
    napisem jaki to telewizor). Ponadto "bawili się" steropianem z tych
    pudeł, bo większość jest połamana. Strasznie się zdenerwowałam, ale nie
    chciałam się użerać z administracją, bo nic by to nie dało.

    Niedawno moja sąsiadka wyjechała na wczasy, klucze od jej mieszkania
    miała druga sąsiadka. Gdy wróciła z urlopu i poszła do piwnicy to mało
    co nie zemdlała. Drzwi od piwnicy wyłamane, wszystko wyniesione ( a
    miała tam glazurę). Okazało się, że administratorka zarządziła, żeby tej
    kobiecie zabrać piwnicę, w celu oddania jej takiej jednej nowej pani w
    naszym bloku, która mieszka w kawalerce i nie ma piwnicy. Ta nowa
    mieszkanka wkręciła się do Rady Bloku i udzielała się w komisji
    zadłużeń. Musiała mieć jeszcze jakieś fory w administracji, że
    specjalnie dla niej administratorka z naszym młodym dozorcą włamali się
    do tej piwnicy i ją "oczyścili". Sąsiadka zagroziła prokuratorem, to ta
    administratorka przyszła do niej i błagała ją na kolanach, płakała,
    żeby tego nie robiła, bo ona jest przed emeryturą i stanie się bezrobotna.
    Podobno administracja zrekompensuje szkody (chociaż glazury to sąsiadka
    już nie odzyska, bo dozorca gdzieś wyniósł).
    Tak się zastanawiam. Tyle piwnic w moim bloku jest otwartych,
    powyłamywane drzwi, ale ta baba sobie szuka piwnicy porządniejszej.

    --
    Kaja