  • 1. Data: 2006-07-20 07:44:55
    Temat: Ciekawe czy ktoś i kto odpowie za śmierć badź przyczynienie się do niej
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    http://www.cire.pl/item,23484,1.html

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany
    http://www.elektro-instal.com/smieszne/

  • 2. Data: 2006-07-20 08:14:59
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Artur Ch. napisał(a):
    > http://www.cire.pl/item,23484,1.html

    oczywiscie, ale nie szpital (moim zdaniem)

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 3. Data: 2006-07-20 09:05:25
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Przemek R. napisał(a):

    > oczywiscie, ale nie szpital (moim zdaniem)

    Mi się wydaje że wszyscy po trochu - dostawca prądu (jeżeli w umowie był
    zobowiązany do bezawaryjnej dostawy) i szpital, że tak zorganizował
    pracę że agregat można było włączyć już jak nie był potrzebny.

    p. m.