    From: k...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy to jest zgodne wedle prawa
    Date: 2 Mar 2003 19:54:35 +0100

    Miesiac temu mialem wypadek samochodowy ktory ja spowodowalam jednak nikomu
    nic sie nie stalo,z policji juz otrzymalem oswiadczenie ze nie jest
    postepowanie ksierowane na droge prawna musze tylko zaplacic kolegium.Jednak
    wczoraj otrzymalm tel od pani ktora byla poszkodowana w tym wypadku iz zada
    ona odemnie pokrycia kosztow leczenia gdyz ma na to rachunki po czym
    oswiadczyl ami z jesli tego nie zrobi pozwie mnie do sadu a przeciez dostala
    pieniadze z ubepieczenia.Mam pytanie czy jest takie prawo ze ona moze to
    zrobic?