  • 1. Data: 2015-12-13 11:51:02
    Temat: Czy to jest nękanie?
    Od: z <...@...pl>

    "Przeżyjesz szok!
    widzę obok Ciebie
    ŚMIERTELNEGO WROGA
    To GROŹNA OSOBA!
    GROZI Tobie!
    Może doprowadzić
    do bankructwa, nędzy!
    Odp KTO na 72998
    UFASZ tej osobie2,46R-
    eg
    "
    Co na to polskie prawo?

    PS. Zauważyłem ostatnio że smsy nie groźne które sobie filtruję
    zaczynają przychodzić na inne numery pleja które posiadam.
    Numery są "zadbane" i nie podawane gdzie popadnie. Za duży zbieg
    okoliczności. Operator sprzedał. Skarżyć? Gdzie?

    Mnie to MTV bo wyłączyłem powiadomienia i usuwam ale są ludzie którzy
    nie mają nowoczesnych telefonów, w podeszłym wieku, bardziej wrażliwe
    ode mnie które mogą przynajmniej się źle poczuć kiedy codziennie dostają
    takie smsy.

  • 2. Data: 2015-12-13 12:53:32
    Temat: Re: Czy to jest nękanie?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-12-13 o 11:51, z pisze:
    > "Przeżyjesz szok!
    > widzę obok Ciebie
    > ŚMIERTELNEGO WROGA
    > To GROŹNA OSOBA!
    > GROZI Tobie!
    > Może doprowadzić
    > do bankructwa, nędzy!
    > Odp KTO na 72998
    > UFASZ tej osobie2,46R-
    > eg
    > "
    > Co na to polskie prawo?

    Zgłoś to będziesz wiedział.

> [...]
    > nie mają nowoczesnych telefonów, w podeszłym wieku, bardziej wrażliwe
    > ode mnie które mogą przynajmniej się źle poczuć kiedy codziennie dostają

    Tacy ludzie nie podają nigdzie swojego numeru i takich śmieci
    jak ty nie dostają.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2015-12-13 14:11:34
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-12-13 o 12:53, RadoslawF pisze:

    > Tacy ludzie nie podają nigdzie swojego numeru i takich śmieci
    > jak ty nie dostają.

    Na mój osobisty numer którego zdecydowanie strzegę i stanowczo bronię
    ;-) takie smsy zaczęły przychodzić.

    Tak wygląda praktyka. Bo w teorii tak jak piszesz. :-)

  • 4. Data: 2015-12-13 15:23:18
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Szukam sobie kiedyś czegoś w internecie-
    -konkretnie numeru telefonu ktury zadzwonił, a kturego nie znałam-
    a tu reklama mnie atakuje:
    "Wiem kiedy umrzesz".

    Taka wspułczesna tehnika.
    Ale sterowana / konfigurowana pszez ludzi,
    nie ma wątpliwości.
    --
    _____http://ortografia.ma7.eu_____zmiana adresu strony
    w zakładce 'inne', nowa wersja syntezatora mowy GdakMini2_99 ,

  • 5. Data: 2015-12-13 16:45:28
    Od: dante <d...@g...com>

    Dnia Sun, 13 Dec 2015 11:51:02 +0100, z napisał(a):

> [...]
    > nie mają nowoczesnych telefonów, w podeszłym wieku, bardziej wrażliwe
    > ode mnie które mogą przynajmniej się źle poczuć kiedy codziennie dostają

    Operator nic nie musiał sprzedawać.
    Takie gówno przychodzi też na nierejestrowane pre-paid'y.

    1. Ustal dane Misia wysyłającego gówno.
    2. Zapytaj się Misia (na piśmie) skąd ma nr.
    3. Miś najprawdopodobniej odpowie, że: "wygenerował go komputer"
    4. Jeśli zajdzie pkt. 3) to... Miś jest w czarnej dupie.

  • 6. Data: 2015-12-13 18:00:27
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Numery są "zadbane" i nie podawane gdzie popadnie. Za duży zbieg
    > okoliczności. Operator sprzedał. Skarżyć? Gdzie?

    Numery są generowane po kolei z puli. Czyli "ślij losowo, nawet jak co
    tysięczny się skusi to i tak zarobię".

  • 7. Data: 2015-12-13 19:17:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13-12-15 o 18:00, Krzysztof Jodłowski pisze:

    > Numery są generowane po kolei z puli. Czyli "ślij losowo, nawet jak co
    > tysięczny się skusi to i tak zarobię".

    Ja się zastanawiam, czy operator nie powinien tego po prostu blokować na
    podstawie jakiegoś ogólnego przepisu i tyle. Tak, jak FB robi. Jak w
    ciągu jakiegoś okresu wyślesz zaproszenia do kilku osób i pójdzie
    odrzucenie, to blokują konto tego użytkownika.

  • 8. Data: 2015-12-13 19:19:34
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *RadoslawF* napisał(-a):

    > Tacy ludzie nie podają nigdzie swojego numeru i takich śmieci
    > jak ty nie dostają.

    Jesteś w błędzie. Nie trzeba podawać swojego nr, żeby zacząć dostawać te
    śmieci. I wiem to z własnego doświadczenia. Szczęśliwie w sms-ie był
    podany namiar do regulaminu, który znalazałem, a w nim sposób na
    uwolnienie się od ścierwa.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 9. Data: 2015-12-13 19:27:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13-12-15 o 19:19, Big Jack pisze:
> [...]
    > śmieci. I wiem to z własnego doświadczenia. Szczęśliwie w sms-ie był
    > podany namiar do regulaminu, który znalazałem, a w nim sposób na

    Ja kiedyś miałem nalot głupich SMS-ów. Okazało się, że nie ogarnąłem
    przy przedłużeniu umowy w PLUS-e jednego check-boxa. Ale od tego czasu
    upierdliwie czytam to do końca. Raz 2 godziny mnie pani przekonywała, ze
    nie da się tego odznaczyć, bo umowa nie przejdzie. Kierownik z domu
    przyjechał i się dało. Pani do dziś spluwa przez ramię na mój widok.

  • 10. Data: 2015-12-14 11:15:04
    Od: dante <d...@g...com>

    Dnia Sun, 13 Dec 2015 18:00:27 +0100, Krzysztof Jodłowski napisał(a):

    > Numery są generowane po kolei z puli. Czyli "ślij losowo, nawet jak co
    > tysięczny się skusi to i tak zarobię".

    No...
    więc jesteś w czarnej dupie.