  • 41. Data: 2007-05-28 06:09:01
    Temat: Re: Czy to jest możliwe...??
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    napisał w wiadomości news:1wac5vo4o7h24$.5fplycbwck1d.dlg@40tude.net...

    > Nikotyna wspomaga produkcję dopaminy, a ta usprawnia koordynację i
    > napięcie
    > mięśni. Widziałeś kiedyś kogoś kto by miał problemy z chodzeniem po
    > wypaleniu kilku papierosów?

    oczywiscie, po wypaleniu kilku papierowsow jeden po drugim, nawet
    nalogowemu palaczowi bedzie sie krecilo w glowie i bedzie mial problemy z
    koncentracja, ja np o zazyciu zbyt duzej ilosci tabaki, czyli tak jakbym
    wypalil kilka fajek czuje sie ogolnie fatalnie, z mdlosciami wlacznie,
    wiec samochodem trudno jezdzic w takim stanie
    zreszta jak siedze w zadymionej knajpie tez nie czuje sie rewelacyjnie po
    wyjsciu z niej, wiec kozystnie na moja koncentracje i jazde samochodem to
    nie wplywa

    > Szczerze to jestem w ogóle przeciw rozmowom przez telefon w samochodzie.
    > Co by o sobie nie myśleć to ludzie (a szczególnie faceci) słabo sobie
    > radzą
    > z robieniem kilku rzeczy na raz (naukowcy twierdzą że rozmowa przez
    > telefon
    > opóźnia reakcję na bodźce wzrokowe nawet o 1 sekundę).

    wiec sam widzisz ze nie na trzymaniu w reku telefonu problem polega i tak
    3/4 kierowcow, jak nie wiecej, prowadzi samochod jedna reka

  • 42. Data: 2007-05-28 06:10:27
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    napisał w wiadomości news:x9kfx3652aym$.anhpo60vl80m$.dlg@40tude.net...

    > Niestety automatycznej skrzyni nie mam,

    ty nie masz, a inni tak ;)

    > a nawet mimo wspomagania wygodniej
    > i sprawniej się kręci dwoma łapkami (szczególnie latem jak się łapki
    > pocą
    > a kierownice sa z tego beznadziejnego plastiku).

    a jesli ktos ma klime i kierownice z dobrego materialu? ;)
    jak napisalem nie o telefon w reku tu chodzilo

  • 43. Data: 2007-05-28 06:30:14
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 28 maja 2007 08:10
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f3droe$mfl$1@opal.futuro.pl>):

    > ty nie masz, a inni tak ;)

    Biedni ludzie......

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    Jeśli chcesz się dowiedzieć jak nieskutecznie spamować,
    napisz tu: s...@s...net.pl lub t...@...pl

  • 44. Data: 2007-05-28 07:45:21
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Biedni ludzie......

    miales?
    jezdziles?

    kwestia upodoban i tyle

  • 45. Data: 2007-05-28 08:47:55
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 28 maja 2007 09:45
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f3e1ac$4b2$1@opal.futuro.pl>):

    > miales?
    > jezdziles?

    Ano.

    > kwestia upodoban i tyle

    No pewnie tak, ale dla mnie to masakra :D

  • 46. Data: 2007-05-28 08:54:09
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > No pewnie tak, ale dla mnie to masakra :D

    a ja lubilem ;)
    i jak bedzie mozliwosc to jeszcze zanabede taki z automatyczna skrzynia ;)