  • 1. Data: 2007-05-24 18:44:16
    Temat: czy to podchodzi pod ochrone konsumentow ?
    Od: "putzi" <r...@c...pl>

    mam problem z niesolidną firmą kurierską ...
    dwukrotnie wyznaczali mi mailem termin kiedy przywioza
    towar ... trzeci raz zadzwonil kurier i naciagnal
    mnie na pare telefonow, zeby sie umowic i nie
    przyjechac ... czy jest jakis urzad, gdzie mozna
    zglaszac tego typu nieprawidlowosci ? jutro
    pewnie beda probowali dostarczyc ale ja nie moge
    byc w warszawie ... co z takimi harcerzami robic,
    jesli firme poniekad narzucil mi dostawca ?
    (odpowiedz zmien firme na inna nie zalatwia
    sprawy) ...

  • 2. Data: 2007-05-24 18:44:58
    Temat: Re: czy to podchodzi pod ochrone konsumentow ?
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    putzi napisał(a):
> [...]
    > byc w warszawie ... co z takimi harcerzami robic,
    > jesli firme poniekad narzucil mi dostawca ?
    > (odpowiedz zmien firme na inna nie zalatwia

    a jesteś konsumentem?

    KG

  • 3. Data: 2007-05-24 18:48:12
    Od: "putzi" <r...@c...pl>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > a jesteś konsumentem?

    tak ... tyle, ze zakup dokonany online zagranica ...

  • 4. Data: 2007-05-24 19:06:54
    Temat: Re: OTczy to podchodzi pod ochrone konsumentow ?
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Takie sprawy zawsze zalatwialem bezposrednio ze spedytorem -
    centrala/siedziba glowna - na pewno jest tam dzial zajmujacy sie
    kontrola/jakoscia.

    Czy to ta firma na "U" ???

    K.

  • 5. Data: 2007-05-24 20:41:40
    Od: "putzi" <r...@c...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Takie sprawy zawsze zalatwialem bezposrednio ze spedytorem -
    > centrala/siedziba glowna - na pewno jest tam dzial zajmujacy sie
> [...]

    Nie ... to firma na "M" ... jakos nie mam zaufania do wewnetrznych
    procedur reklamacyjnych ... gdyby to zalezalo ode mnie to po prostu
    zmienilbym firme ... :-) niestety kto inny rozdawal karty ...

  • 6. Data: 2007-05-24 20:56:37
    Od: "delf" <d...@p...onet.pl>

    > Nie ... to firma na "M" ... jakos nie mam zaufania do wewnetrznych
    > procedur reklamacyjnych ... gdyby to zalezalo ode mnie to po prostu
    > zmienilbym firme ... :-) niestety kto inny rozdawal karty ...

    Z ta firma na "M" mialem ten sam problem - paczke z Niemiec wiezli do mnie 2
    miesiace - a terminow dostarczenia wyznaczyli chyba 10
    I niestety ich wewnetrzne procedury sa hm........... jakies takie stronnicze
    ;)
    jedynym wyjsciem, jest zlozenie przez nadawce paczki reklamacji - w moim
    przypadku nadawca paczki uzyzkla zwrot kosztow nadania -(17 Euro), ktore to
    zostaly potracone z rozliczen miedzy firmami ;)

  • 7. Data: 2007-05-26 15:53:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 24 May 2007, putzi wrote:

    > tak ... tyle, ze zakup dokonany online zagranica ...

    Hm... pytanie, czy sprzedawca jest wobec tego przedsiębiorcą
    w rozumieniu polskiego prawa?

    pzdr, Gofryd