  • 1. Data: 2007-05-24 20:33:13
    Temat: Czy Niemiec może pracować w Polsce?
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    Witam,

    czy obywatel Niemiec może zatrudniać się w Polsce czy nie?
    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    Jeśli chcesz się dowiedzieć jak nieskutecznie spamować,
    napisz tu: s...@s...net.pl lub t...@...pl

  • 2. Data: 2007-05-25 20:27:35
    Temat: Re: Czy Niemiec może pracować w Polsce?
    Od: GT! <c...@m...sig>

    Wrak Tristana wrote:

    > Witam,
    >
    > czy obywatel Niemiec może zatrudniać się w Polsce czy nie?

    Zarówno Niemcy jak i Polska są w unii to wydaje mi się, że Niemiec ma takie
    same szanse u nas jak Polak u nich.
    Pytanie jednak się rodzi: po co skoro można w Irlandii?

    --
    pozdrawiam, GT!
    troojka at aster dot pl

  • 3. Data: 2007-05-25 21:49:33
    Od: "Adam Brok" <a...@s...pl>

    > Zarówno Niemcy jak i Polska są w unii to wydaje mi się, że Niemiec ma
    takie
    > same szanse u nas jak Polak u nich.

    Tylko, że Polaków w Niemczech obowiązuje jeszcze okres przejściowy na
    swobodne zatrudnianie, Niemców w Polsce chyba nie.

    Pozdrowienia!
    Adam B.

  • 4. Data: 2007-05-26 10:29:07
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 25 maja 2007 22:27
    (autor GT!
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <28tsfdhz5spm$.dlg@gt.troojka.com>):

    > Zarówno Niemcy jak i Polska są w unii to wydaje mi się, że Niemiec ma
    > takie same szanse u nas jak Polak u nich.

    No tego nie komentuję....

    > Pytanie jednak się rodzi: po co skoro można w Irlandii?

    Bo tu mieszka i ma rodzinę....