  • 11. Data: 2003-04-22 07:22:18
    Temat: Re: Czy to jest SPAM ?
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On Tue, 22 Apr 2003 09:03:47 +0200, "l.e:h" <l...@...pl> wrote:

    >bzdura.

    bzdura ? chyba nie, bo tego typu 'zarabiaj z nami'' opiera się głównie
    na rozsiewaniu wiadomosci o stronach przez 'polecenia'.

    >co ty tam wiesz...

    a co to za odpowiedź ??? chłopie, może jeszcze jedną kawę z rana, bo
    chyba jesteś "wczorajszy" ;->

    >ich sprawa, i ich glupoty.

    głupoty ? traktowanie niezamówionych przesyłek jako spam, to głupota
    ???

    >a niby jak taki form ma byc zabezpieczony?

    np w taki sposób, w jaki jest zabezpieczony mixer.one.pl. Tam to jest
    załatwione wzorcowo.

    --
    Grendel

  • 12. Data: 2003-04-23 18:27:58
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci> skribis:

    >a co to za odpowiedź ??? chłopie, może jeszcze jedną kawę z rana, bo
    >chyba jesteś "wczorajszy" ;->

    :))
    Ot, wezmy znana nazwe, ale w polskiej domenie - www.aol.pl
    - tam jest (fakt, ze wyjatkowo marny) formularz do polecania
    (szary napis na gorze strony)

    >głupoty ? traktowanie niezamówionych przesyłek jako spam, to głupota
    >???

    no coz, zamaiwales ta odpowiedzna swojego posta? Zamawiasz kazdy mail
    ktory do Ciebie przychodzi? Czy jezeli znajomy napisze ci, ze fajny film
    widzial w kinie, tez uznasz to za spam?

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Dzisiaj zrobilem analize "efektywnosci" tego mojego spamu i zupelnie
    nie rozumiem jaki jest sens spamu. Przeciez to w cholere sie nie oplaca.