  • 1. Data: 2003-12-12 10:49:27
    Temat: pomocy
    Od: "acuu" <a...@o...pl>

    Sznowni grupowicze,

    Mam następujący problem,

    Jestem w firmie odpowiedzialny za urządzenia (chłodnicze, klimatyzacyjne)
    Moja firma ma podpisaną umowę z firmą zewnętrzną na serwis i konserwację
    tych urządzeń.
    W pomieszczeniu znajduje się jeszcze urządzenie, którego umowa nie obejmuje.
    Jednak ma związek z pozostałymi urządzeniami.

    Gdy serwisanci przyjechali do urządzeń poprosiłem ich o sprawdzenie
    dostępności części zamiennej do urządzenia (tego, którego nie obejmuje umowa
    serwisowa), przekazałem im zużytą część do sprawdzenia.

    Niestety - oni opatrznie zrozumieli, że ja zamawiam owo urządzenie, zamówili
    je jeszcze w innej firmie i wystawili na na nas fakturę.
    Nadmieniam, że nie mają naszego oficjalnego zamówienia.

    W naszej firmie zamówienia realizauje dział zaopatrzenie, nie możemy
    bezpośrednio kupować żadnych rzeczy bez rozeznania rynku. Poza tym kupiono
    nam tą część 3 razy drożej niż cena rynkowa...

    A firma, w której zamówili część zamienną domaga się zapłaty.

    CO MOGĘ ZROBIĆ ???

  • 2. Data: 2003-12-12 23:11:58
    Temat: Re: pomocy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "acuu" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    Wyjaśnić im, że nie zamawiałeś tej części tylko pytałeś, czy mogą
    sprzedać. I ty i aż tyle.