  • 1. Data: 2003-12-12 10:57:07
    Temat: odprawa a prowadzenie działalności gospodarczej
    Od: "alex" <t...@y...com>

    Otrzymalem wypowiedzenie o prace. pracuje dluzej niz 8 lat wiec przysluguje
    mi 3 miesieczna odprawa ale wlasnie jestem w trakcie zakladania
    działalności gospodarczej tzn. mam ja zarejestrowana (planowany termin
    rozpoczecia byl 1 grudnia ale sie przesunal i jeszcze nie zglosilem sie do
    ZUS i US) wypowiedzenie dostalem natomiast 1 listopada ( termin uplywa
    ostatniego stycznia).Czy przysluguje mi w tym momencie odprawa. Jesli tak to
    kiedy ewentualnie moge rozpoczac ta dzialanosc zeby jej nie stracic.