    From: Bischoop <B...@k...russia>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy tak to wyglada?
    Date: Sat, 13 Dec 2003 18:26:57 +0000 (UTC)

    Liscie opadly i Andrzej R. wygrazmolil(a):

    > Re : Jeśli to policjantka - to weź kwiatka. A swoją drogą to zapewne
    > ostatniej nocy znowelizowano KPK ? Cholera, znów coś przespałem ...
    > AR

    Hehe to gliniarz, ogolnie zatuszowac sprawy to sie chyba nie da, bo np.:
    mialem Corel Drawa, i przez ten telefon mi mowil ze przedstawiciele firm
    uznali ze kopie programow sa pirackie.

    W sumie rzeczy ktos mial dobry pomysl: znalazlem na smietniku na murku i
    chcialem zobaczyc co to jest, a tak na codzien panowie popieram Open
    Source.

    --
    % Bischoop | LRU: #260447 %
    % bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %