  • 11. Data: 2005-12-02 19:37:54
    Temat: Re: Czy spółdzielnia ma prawo "wkładać" w drzwi rachunki dla mnie?
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Michał "Kaczor" Niemczak" <k...@N...atn.pl> napisał w
    wiadomości news:dmppm6$n5q$1@news.onet.pl...

    > Lepiej, żeby spółdzielnie się dogadały z pocztą

    "Dogadanie się" z Pocztą polega na zakupie znaczków,
    ponaklejaniu ich na koperty itd.

    > zamiast tych wszystkich
    > firm, które ładują z listami spam reklamowy do skrzynek.

    Przecież to Poczta wrzuca ten spam, a nie żadne zewnętrzne
    firmy. Poza tym zawsze można na poczcie zgłosić zastrzeżenie,
    że nie chce się otrzymywać druków bezadresowych.

    Piotr

  • 12. Data: 2005-12-03 16:22:14
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 2005-12-02 20:37, PiotRek wrote:

    > "Dogadanie się" z Pocztą polega na zakupie znaczków,
    > ponaklejaniu ich na koperty itd.

    Niekoniecznie. Poniżej sam sobie zaprzeczasz:

    > Przecież to Poczta wrzuca ten spam, a nie żadne zewnętrzne
    > firmy. Poza tym zawsze można na poczcie zgłosić zastrzeżenie,
    > że nie chce się otrzymywać druków bezadresowych.

    Dlatego napisałem, że skoro firmy potrafiły się dogadać z pocztą
    odnośnie ładowania spamu, dziwi mnie to, że spółdzielnie nie mogą się
    dogadać z pocztą aby dostarczać rachunki.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 13. Data: 2005-12-03 18:45:57
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Michał "Kaczor" Niemczak" <k...@N...atn.pl> napisał w
    wiadomości news:dmsgng$r34$1@news.onet.pl...

    > Niekoniecznie. Poniżej sam sobie zaprzeczasz:

    Koniecznie. I nigdzie sobie nie zaprzeczam.

    > Dlatego napisałem, że skoro firmy potrafiły się dogadać z pocztą
    > odnośnie ładowania spamu,

    Firmy się dogadały mniej więcej tak, jak mówiłem - skorzystały
    z jednej z usług oferowanych przez PP. Cennik tej usługi
    masz tutaj:
    http://www.cennik.poczta.lublin.pl/krajowe/formularz
    e/k_drukbez.php

    > dziwi mnie to, że spółdzielnie nie mogą się
    > dogadać z pocztą aby dostarczać rachunki.

    Już pisałem, jak takie dogadanie się wygląda.

    Piotr