  • 1. Data: 2004-05-01 16:12:35
    Temat: Czy sad uzna to za darowizne?
    Od: "schedar" <s...@n...pl>

    Witam

    Jest sprawa w sadzie od 3 lat ...
    W trakcie procesu wyszla sprawa darowizny nieruchomosci.

    Czy sad uzna jako dowod darowizny nieruchomosci ustne oswiadczenie woli
    darczyncy w obecnosci 3 swiadkow.
    Darczynca i swiadkowie nie zyja.
    O tym oswiadczeniu woli w sadzie zaswiadczy 2 innych swiadkow, ktorzy o tym
    fakcie dowiedzieli sie z relacji jednego z niezyjacych swiadkow.

    dzieki za pomoc
    schedar

  • 2. Data: 2004-05-01 17:25:37
    Temat: Re: Czy sad uzna to za darowizne?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "schedar" <s...@n...pl> napisał w wiadomości

    Czy sąd uzna, to nie wiem. Ja bym nie uznał. Rozporządzenie nieruchomością
    wymaga formy notarialnej. A tu nawet nie mamy świadka, tylko dwóch
    świadków, że takowy świadek kiedyś był.