  • 1. Data: 2009-02-26 06:57:26
    Temat: Czy radiesteta albo wrozbita moga byc bieglymi?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Czy Radiesteta, Astrolog albo Wróżbita moga być biegłym sądowymi, którzy
    swoje opinie np w zakresie przepowiadania przyszłości za pomocą
    zwierciadła lub kryształu przedstawią jako dowód w Sądzie? Ano
    najwyraźniej według Ministra Pracy i Polityki Społecznej jak
    najbardziej.

    Zobaczcie proszę List otwarty w obronie rozumu na stronie:
    http://www.cft.edu.pl/protest/index.php

    j.

    --
    Dzien DARWINA http://www.dziendarwina.pl

  • 2. Data: 2009-02-26 09:36:05
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    > zwierciadła lub kryształu przedstawią jako dowód w Sądzie? Ano
    > najwyraźniej według Ministra Pracy i Polityki Społecznej jak

    Nie wiem jak tam w sadzie, ale w dzialalniach operacynych jasnowidze zawsze
    byli i sa "stosowani" - zarowno przez milicje jak i policje - z przewaznie
    pozytywnym skutkiem. To, ze w cos nie wierzysz nie znaczy, ze to cos nie
    istnieje.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-02-26 10:11:32
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 26 Lut, 10:36, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
    > Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w
    wiadomościnews:slrngqcfaf.qol.januszek@gimli.mierzwi
    ak.com...

> [...]
    > pozytywnym skutkiem. To, ze w cos nie wierzysz nie znaczy, ze to cos nie

    Zadam mozliwosc przesluchania ksiedza jak mi piorun spali dom.

  • 4. Data: 2009-02-26 10:16:38
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisał w
    wiadomości
    .googlegroups.com...

    >Zadam mozliwosc przesluchania ksiedza jak mi piorun spali dom.

    Pamietaj tylko o mozliwosci powolania sie przez niego na tajemnice spowiedzi
    :)
    Wtedy z przesluchania dupa blada

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-02-26 10:26:41
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 26 Feb 2009 07:57:26 +0100, januszek napisał(a):

> [...]
    > zwierciadła lub kryształu przedstawią jako dowód w Sądzie? Ano
    > najwyraźniej według Ministra Pracy i Polityki Społecznej jak

    Lista jest głupia, protest jest głupi.

    Na liście nie ma... prawnika. To ja już nie wiem czy aby nie powinienem
    iść do domu i na spacer z psem.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2009-02-26 10:38:53
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    SDD napisał(a):

> [...]
    > pozytywnym skutkiem. To, ze w cos nie wierzysz nie znaczy, ze to cos nie

    I Sady uznaja to jako dowod w sprawie? Czy jak? Po za tym to ze Ty
    wierzysz w bajki wcale nie znaczy, ze te bajki to prawda ;)

    j.

    --
    Dzien DARWINA http://www.dziendarwina.pl

  • 7. Data: 2009-02-26 10:49:17
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > SDD napisał(a):

    > I Sady uznaja to jako dowod w sprawie? Czy jak? Po za tym to ze Ty
    > wierzysz w bajki wcale nie znaczy, ze te bajki to prawda ;)

    Zazwyczaj nie musza, bo jesli jasnowidz czy inny radiesteta wykona jakies
    czynnosci w ramach dzialan operacyjnych (np. wskaze miejsce, gdzie znajduja
    sie zwloki), to pozniej juz do dziela biora sie przedstawiciele innych
    zawodow (np. specjalisci od DNA :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2009-02-26 10:53:22
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

> [...]
    > wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Pamietaj tylko o mozliwosci powolania sie przez niego na tajemnice

    Pamietaj tylko, że tajemnica spowiedzi dotyczy jedynie personaliów i
    powiązania danych informacji z nimi. Jak to jest zachowane, to ksiądz może
    powiedzieć wszystko co usłyszał na spowiedzi.

    Pozdrawiam Przemek

  • 9. Data: 2009-02-26 10:55:09
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > I Sady uznaja to jako dowod w sprawie? Czy jak? Po za tym to ze Ty
    > wierzysz w bajki wcale nie znaczy, ze te bajki to prawda ;)

    Poza tym jakich bieglych powolalbys w procesie cywilnym, w ktorym jeden
    radiesteta pozywa drugiego np. o naruszenie praw autorskich do czegos tam?
    Fizyka jadrowego bys powolal, czy moze angliste. Wiem, pewnie Ty najchetniej
    psychiatre bys powolal, ale IMHO nie rzecza sadu jest w takich sytuacjach
    wnikac w prawdziwosc czy falszywosc ich metod i dzialan.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2009-02-26 11:14:01
    Od: BK <b...@g...com>

    On Feb 26, 11:11 am, SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    wrote:

    wiadomościnews:slrngqcfaf.qol.januszek@gimli.mierzwi
    ak.com...

    > Zadam mozliwosc przesluchania ksiedza jak mi piorun spali dom.

    Sad moze przesluchac i wioskowego idiote. Zaden problem. Kwestia sadu
    jak oceni zeznania, jak oceni dowody i jaka wersje uzna za prawdziwa.

    Samo przesluchanie kogos nie wskazuje na fakt, ze sie temu komus
    absolutnie wierzy we wszystko.