  • 11. Data: 2009-02-26 12:09:15
    Temat: Re: Czy radiesteta albo wrozbita moga byc bieglymi?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    SDD napisał(a):

    > Poza tym jakich bieglych powolalbys w procesie cywilnym, w ktorym jeden
    > radiesteta pozywa drugiego np. o naruszenie praw autorskich do czegos tam?

    No tak, zupelnie nie pomyslalem, ze w dziedzinie praw autorskich
    radiesteci sa najwyzsza wyrocznia, mea culpa ;P

    j.

    --
    Dzien DARWINA http://www.dziendarwina.pl

  • 12. Data: 2009-02-26 12:28:17
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > No tak, zupelnie nie pomyslalem, ze w dziedzinie praw autorskich
    > radiesteci sa najwyzsza wyrocznia, mea culpa ;P

    Na sali sadowej specjalista od prawa ma byc przede wszystkim sedzia.
    Bieglych powoluje sie jako specjalistow ze swych dziedzin.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2009-02-26 13:00:40
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    SDD napisał(a):

    > Na sali sadowej specjalista od prawa ma byc przede wszystkim sedzia.
    > Bieglych powoluje sie jako specjalistow ze swych dziedzin.

    W zupelnosci sie zgadzam i dlatego, ze sie z tym zgadzam nie rozumiem
    dlaczego chcialbys aby w sporze *o-naruszenie-praw-autorskich* pomiedzy
    dwoma radiestetami Sad mialby na bieglego powolac trzeciego.

    j.

    --
    Dzien DARWINA http://www.dziendarwina.pl

  • 14. Data: 2009-02-26 13:11:20
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > W zupelnosci sie zgadzam i dlatego, ze sie z tym zgadzam nie rozumiem
    > dlaczego chcialbys aby w sporze *o-naruszenie-praw-autorskich* pomiedzy
    > dwoma radiestetami Sad mialby na bieglego powolac trzecie0go.

    Np radiesteta mistrz Pafnucy zarzuca swemu koledze po fachu, mistrzowi
    Eustachemu, ze ten sprzedaje ekrany izolujace promieniowane zyl wodnych wg
    jego projektu - i o to pozywa go do sadu. pozwany z kolei podnosi, ze ekrany
    stosowal juz przed wojna znany jasnowidz Ossowiecki. Sadowi nie chce sie
    szukac w zrodlach stosowanych informacji i powoluje bieglego z dziedziny
    radiestezji, coby wydal opinie, czy rozwiazania stosowane w ekranach
    Pafnucego istotnie sa takei same jak Ossowieckiego, czy jednak inne. Na
    przyklad ocs takiego.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 15. Data: 2009-02-26 13:15:12
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 26 Feb 2009 13:28:17 +0100, SDD napisał(a):

    > Na sali sadowej specjalista od prawa ma byc przede wszystkim sedzia.

    Ech, tak to wygląda nawet wg kodeksów. W życiu bywa różnie ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 16. Data: 2009-02-26 13:29:41
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    SDD napisał(a):

> [...]
    > radiestezji, coby wydal opinie, czy rozwiazania stosowane w ekranach
    > Pafnucego istotnie sa takei same jak Ossowieckiego, czy jednak inne. Na

    Mimo tego, ze wiedzialem co napiszesz zanim to napisales, bo z
    prekognicji zawsze bylem dobry - to poplakalem sie ze smiechu ;)

    j.

    --
    Dzien DARWINA http://www.dziendarwina.pl

  • 17. Data: 2009-02-26 15:47:05
    Od: "ML" <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > Nie wiem jak tam w sadzie, ale w dzialalniach operacynych jasnowidze zawsze
    > byli i sa "stosowani" - zarowno przez milicje jak i policje - z przewaznie
    > pozytywnym skutkiem. To, ze w cos nie wierzysz nie znaczy, ze to cos nie
    > istnieje.

    I nikomu nie udało się do tej pory wiarygodnie udowodnić takich umiejętności,
    bo ...? Moce jasnowidzów nie działają w pobliżu kamer i nie są kompatybilne ze
    statystyką?

  • 18. Data: 2009-02-26 16:48:22
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ML" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > umiejętności,
    > bo ...? Moce jasnowidzów nie działają w pobliżu kamer i nie są

    Bo zawsze sie znajda scepycy, ktorzy nawet w najbardziej kompletnym calym
    beda doszkiwac sie dziury?
    W kazdym razie policje calego swiata korzystaja z uslug roznego rodzaju
    jasnowidzow i to jest niezaprzeczalny fakt.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 19. Data: 2009-02-26 18:59:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    SDD wrote:
> [...]
    > zawsze byli i sa "stosowani" - zarowno przez milicje jak i policje -
    > z przewaznie pozytywnym skutkiem. To, ze w cos nie wierzysz nie

    bo w policji też pracują wierzący niedouczeni idioci.

  • 20. Data: 2009-02-26 19:12:50
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > bo w policji też pracują wierzący niedouczeni idioci.

    Ludzie dziela sie na 3 grupy:
    - ci, ktorzy nic nie wiedza,
    - ci, ktorym wydaje sie, ze cos wiedza,
    - ci, ktorzy wiedza.

    Niewierzacy w zjawiska nadprzyrodzone zaliczaja sie tylko i wylacznie, do
    tej drugiej grupy.

    Pozdrawiam
    SDD