  • 41. Data: 2009-02-27 22:44:33
    Temat: Re: Czy radiesteta albo wrozbita moga byc bieglymi?
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > Jak napisałem wyżej - jakie stanowisko pracy mają wpisane w umowie? Jesteś
    > pewien, że "prawnik"?

    W jednym przypadku dosłownie "prawnik", w jednym "specjalista ds.
    prawnych". W pozostałych nie jestem pewien.

    Ale podkreślam - to są typowi wyrobnicy prawni. "Prawdziwy" prawnik
    kosztuje 300 PLN za godzinę - a taki "prawnik" firmowy go zastępuje tam,
    gdzie bez pomocy "prawdziwego" można się obejść, oraz koordynuje
    współpracę z tymi "prawdziwymi". Taka jego rola.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 42. Data: 2009-02-27 22:56:24
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 27 Feb 2009 22:20:46 +0000, jb napisał(a):

    > Etat prawnika w przedsiebiorstwie? Nie słyszałem o takim w tych
    > przedsiębiorstwach, z którymi miałem do czynienia. Możesz wskazać jakieś
    > przedsiebiorstwo, które ma w umowie o pracę podpisanej z pracownikiem
    > wpisane stanowisko "prawnik"?

    Tak, mogę.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd