  • 11. Data: 2020-05-24 13:53:19
    Temat: Re: Czy (przyszłe) szczepienia na Covid-19 powinny być obowiązkowe?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 24.05.2020 o 12:10, A. Filip pisze:

    > Rząd epidemii Covid-19 nie nakazał. Państwo które nakaże obowiązkowe
    > szczepienia na Covid-19 będzie odpowiedzialne za "skutki uboczne"
    > szczepień, na takie _ryzyko_ się wystawi.

    U nas politycy nie myślą o tym, co będzie za kilka lat, bo i po co. U
    nas perspektywa, to 1~2 kadencje. Potem i tak przyjdą inni.

    --
    Robert Tomasik

  • 12. Data: 2020-05-24 13:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Informacji o szczepieniach:
    > https://szczepienia.pzh.gov.pl/wlochy-rozszerzaja-sw
    oj-kalendarz-szcz
    > epien-o-szczepienia-doroslych/ oraz przykładowo tu:
    > https://szczepienia.pzh.gov.pl/faq/jak-wyglada-obowi
    azek-szczepien-w-
    > roznych-krajach/
    >
    > Powiązanie, to mój własny wniosek. Jakoś tak dziwnie widzę
    > korelację, pomiędzy tymi krajami, gdzie były większe problemy z
    > ilością szczepień. Przy czym może jeszcze byś tak, że mając
    > świadomość mniejszej odporności stosują więcej szczepień.

    Nie rozumiem, tam jest coś o szczepieniach przeciwko grypie?
    Nic nie znalazłem.
    Pojawiła się za to inna informacja:
    "Włochy mają jedną z najstarszych populacji w Europie."

    Moze wiec powod jest najbardziej prozaiczny z mozliwych - we Włoszech
    umiera duzo starszych osób na covid. U nas nie umieraja bo umarli juz
    kilka lat wczesniej nie dozywajac wieku gdzie ta choroba jest
    najniebezpieczniejsza.

    Tak w ogole - załozenie ze siedzac w domu przed komputerem mozna dojsc do
    wniosku ze winne sa masowe szczepienia przeciwko grypie jest takie jakby
    to powiedziec...

    > Generalnie szczepienia w danym momencie osłabiają organizm. Potem po
    > jakimś tygodniu wzmacniają na tę chorobę.

    Nie takie były podejrzenia.
    Umieraja ludzie starsi a nie tacy swiezo po szczepieniu...

    > Idąc Twoim tokiem rozumowania i obawiając się bliżej
    > niesprecyzowanych skutków za wiele lat, to żadna szczepionka nie
    > jest bezpieczna.

    > No właśnie. Dlatego pozostaje wierzyć, że te osoby, które podejmą
    > decyzję będą to robić rozsądnie.

    I zrobiło sie strasznie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"

  • 13. Data: 2020-05-24 13:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    > Co człowiek *sam* wybiera to jedno.
    > Do czego go państwo *zmusza* to już co innego.

    A widzisz tu różnice?
    Masz wybór co do powietrza? Wody? Zanieczyszczenia planety? Smogu?
    Nie badz naiwny.

    > Ja pisze w kontekście "państwo ma zakazać szczepień na Covid-19"
    > czy "państwo (ma prawo) *zmusić* do masowych szczepień na Covid-19
    > (w 2020/2021)"?

    Tak, rozumiem co probujesz zmanipulowac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 14. Data: 2020-05-24 14:08:58
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
> [...]
    > wniosku ze winne sa masowe szczepienia przeciwko grypie jest takie jakby
    [...]

    To może być _częściowo_ powiązane przez "współdzielony powód".
    AFAIR coroczne szczepienia przeciw grypie są szczególnie zalecane dla
    osób starszych.

    Taka standardowa sugestia: zanim się na podstawie korelacji "zasugeruje
    związek" przyczynowo skutkowy warto przynajmniej pomyśleć kilka minut.
    IMHO zeszliśmy na poziom HGW (na dwoje babka wróżyła) bez opinii
    statystyka _podpisanej_ własnym imieniem i nazwiskiem.

    --
    A. Filip

  • 15. Data: 2020-05-24 15:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@p...pl ...

> [...]
    > IMHO zeszliśmy na poziom HGW (na dwoje babka wróżyła) bez opinii
    > statystyka _podpisanej_ własnym imieniem i nazwiskiem.

    Odnosisz sie do moich wypowiedzi czy do wypowiedzi Roberta?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

  • 16. Data: 2020-05-24 22:36:31
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-05-23 o 17:08, A. Filip pisze:
> [...]
    >
    > IMHO Obowiązek albo "obowiązek nie wprost" powinien się niezbyt śpieszne
    > rozszerzać po grupach wyższego ryzyka śmierci lub ciężkiego przebiegu

    Nie będą szczepić bo to dla nich za duży koszt. Chyba, że w strzykawkach
    będzie woda. Wtedy będa się chwalić ile ludzi zaszczepili i jaki duży to
    był dla nich koszt.

  • 17. Data: 2020-05-25 00:00:46
    Od: m...@g...com

> [...]

    Nie będą szczepić bo to dla nich za duży koszt. Chyba, że w strzykawkach
    będzie woda. Wtedy będa się chwalić ile ludzi zaszczepili i jaki duży to

    ---
    POwielanie DNA?RNA jest tanie. Mogom do wody destylowanej albo soli fizjol
    dodac pare wirusow rna do wylaczenia plodnosci KObiet jak zrobil Gates w Afryce
    I POzamiatane...