eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy przedwstępna umowa notarialna zostanie wpisana do hipoteki? › Czy przedwstępna umowa notarialna zostanie wpisana do hipoteki?
  • Data: 2004-01-08 14:23:08
    Temat: Czy przedwstępna umowa notarialna zostanie wpisana do hipoteki?
    Od: "Przemysław Imieliński" <i...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chcę kupić mieszkanie od dewelopwera. Zastanawiam się nad skutkami
    podpisania przedwstepnej umowy sprzedaży w postaci aktu notarialnego. Wiem,
    że taka umowa ma większą moc, w przypadku dochodzenia roszczeń
    odszkodowawczych. Jednak bardziej interesuje mnie kwestia tego, czy taka
    umowa spowoduje zapis w hipotece działki dewelopera o moim przyszłym
    roszczeniu i czy utrudni mu to ewentualne zastawienie działki w okresie
    realizacji inwestycji?

    Z góry dzięki za pomoc

    pozdrawiam
    Przem