eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy przedwstępna umowa notarialna zostanie wpisana do hipoteki? › Re: Czy przedwstępna umowa notarialna zostanie wpisana do hipoteki?
  • Data: 2004-01-09 14:11:29
    Temat: Re: Czy przedwstępna umowa notarialna zostanie wpisana do hipoteki?
    Od: "Przemysław Imieliński" <i...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja bym do umowy przedwstępnej wprowadził stosowny warunek. Czyli że
    > deweloper oświadcza, że w chwili sprzedaży Ci działka nie będzie
    > obciążona. Skutkiem tego możesz wówczas spokojnie nie dokonać zakupu
    > działki, gdyby się okazało, że jest obciążona.

    Tyle, że deweloper dostanie ode mnie wszystkie pieniądze przed podpisaniem
    umowy przeniesienia własności, bo inwestycja jest finansowana z moich
    srodków.
    Chodzi mi głownie oto, czy notarialana umowa przedstępna spowoduje jakiś
    zapis
    w hipotecedziałki, na której ma powstać budynek, i czy uniemożliwo to
    deweloperowi
    zastawienie jej w banku, w przypadku gdy będzie chaciał on zaciągnąc jakiś
    kredyt?

    Przem