  • 51. Data: 2006-12-12 14:45:01
    Temat: Re: Czy prawo to tez dowód ?
    Od: Adam Moczulski <a...@d...pl>

    Dzięki za wszystkie głosy w dyskusji. Uświadomiliście mi że moja sprawa
    wcale nie jest taka wygrana jak sądziłem.

    Adam

  • 52. Data: 2006-12-12 18:58:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Tak to ocenił sąd. Ale próbowałeś sobie wyobrazić jak musiało wyglądać to
    > "lekkie odbicie w lewo" ?

    Nie. Zakładam, że sąd miał rację. Idąc Twoim tokiem rozumowania, to bardzo
    szybko popadli byśmy w absurd. W prawie każdej sprawie sądowej da się znaleźć
    jakieś tam alternatywne rozwiązanie. W ostateczności uznać, że włamywacza
    wrobiły specsłużby podrzucając dowody i opłacając fałszywych świadków.