  • 11. Data: 2003-10-07 07:31:16
    Temat: Re: Czy pracodawca może?
    Od: "diodka" <d...@e...pl>

    >JASNEEEE ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    nie drzyj nikt ci nic nie zrobil zebys tak krzyczal (netykieta czlowieku)

    > Użytkownik "Hayan" <h...@p...onet.pl> napisał
    > to nie jest tak do konca pracownik musi miec przerwe po pieciu dniach i
    > niekoniecznie to musi byc weekend ....wiec moze pracowac i wszystkie
    soboty
    > a le za to musi miec dzien wolny na tygodniu ..

    wlasnie mniej wiecej o to mi chodzilo... musi byc 1 dzien wolny w tygodniu
    od pracy
    w praktyce jak firma jest normalna to robi 5 dni pracy i z czego 4 dni maja
    np czas pracy 8 godzin 15 min.
    Jak firma probuje znalezc tansze koszta w postaci nieplacenia za nadgodziny
    to robi taki numer ze skraca dzien pracy i naciaga to do sobot.
    Wazne jest zeby byl zachowany 1 dzien wolnego. A ze aqrat wypadnie on w
    poniedzialek srode czy czwartek to juz kwestia umowna. :)

    d.

  • 12. Data: 2003-10-07 14:04:41
    Od: Zbyszek Tuźnik <z...@b...pl>

    Użytkownik diodka napisał, Dnia 03-10-07 09:31:

> [...]
    > od pracy
    > w praktyce jak firma jest normalna to robi 5 dni pracy i z czego 4 dni maja

    Skup się, tydzień ma 7 dni, w Pl obowiązuje 40 godzinny tydzień pracy, z
    Twojej wypowiedzi wynika, że 49 <- 8h15' x 4 + 8

    > Jak firma probuje znalezc tansze koszta w postaci nieplacenia za nadgodziny
    > to robi taki numer ze skraca dzien pracy i naciaga to do sobot.

    Spróbuj napisać to inaczej, bo nie zrozumiałem.

    > Wazne jest zeby byl zachowany 1 dzien wolnego.

    2

    A ze aqrat wypadnie on

    one

    --
    Zbyszek Tuźnik zb_tuznik poczta onet pl gg 5900155
    <"od czasu do czasu trzeba zmienić strony w dyskusji, bo inaczej się

  • 13. Data: 2003-10-07 18:40:13
    Od: "fart" <k...@g...pl>

    > Wydaje mi się, że nie masz racji. Spójrz na art. 129$2 kp. Te godziny w
    > sobotę nie będą nadliczbowe, jeśli zmieścimy się w 40 godzinach. Choć
    > pewny nie jestem. Sąd z tego co szukałem w tej sprawie się nie
    > wypowiedział. Czytałem kilka artykułów, które jednak faktycznie
    > przemawiają za Twoim poglądem. Chyba masz rację i ma to być co najwyżej 5
    > dni w tygodniu.

    Robert ...... kude mole .. nie zabijaj mnie ...kurdelebele

    masz pracowac pięć dnmi w tygodniu , czy się to Tobie podoba, czy
    NIEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!

    i ani minuty dłużej ..... tak ma wynikać z opracowanego harmonogramu czasu
    pracy

    buuuuuuu
    ja nie umiem tłumaczyć ..... niech proszę ktoś to prosto wytłumaczy ......
    bo polecą tłumaczenia dosadne i dosłowne

    Robert wróć na początek tematu ... tam opisałem główny art. KP .. który
    określa ile się pracuje w Polscę KURDELEBELE .... CZY JASNEEE ???!!!!!!

    pozdrawiam
    fart

    wybaczcie ... mam jeszcze miesiąc ekscytacji pieprzonym Płatnikiem 5
    Zaraz się będzie ze mnie Atomek nabijał ......
    zrobiłem pieprzonego Płatnika 5 na bazie accesowej .... tak mi powiedzieli
    .... a miał być na SQL i ciuuuuuuuuul
    WRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
    bede się zmieniał i jestem prawie w stanie nirwany ...... a może jeszcze
    dalej

    troche ulżyło

  • 14. Data: 2003-10-08 10:23:04
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    > Znajoma jest zatrudniona w aptece. Pracuje się 7h dziennie, przy czym raz w
    miesiącu
    > dodatkowo trzeba pracować w sobotę.
    >
    > Pracodawca powiedział, że skraca czas pracy do 6,5h dziennie, ale w zamian trzeba
    będzie
    > przychodzić do pracy w jeszcze jedną sobotę. Pensja nie ulega zmianie.
    >
    > Czy ma do tego prawo?

    Kup butelkę wódki, potem idź do znajomej i powiedz jej, że masz dla niej
    doskonałą nowinę (że ma świetną pracę). Potem spożyjcie alkohol, bo jest
    smaczny i zdrowy.

    Dlatego, że:
    - nie musi sprzątać (myć podłogi etc.) - chyba, że musi
    - nie musi robić szwindli z lekami refundowanymi
    - nie musi "omijać" kasy fiskalnej
    - nie musi handlować prochami
    - nie musi tego wszystkiego robić na własna odpowiedzialność.
    - total bonus: 700 zł.

    Niektórzy w aptece tak muszą, szczególnie jak mają dzieci na utrzymaniu
    i np. męża na cmentarzu.

    Pzdr: Catbert, EHRM