  • 1. Data: 2003-10-06 09:43:24
    Temat: wypowiedzenie na granicy okresu 1 i 3 mies
    Od: "xaree" <x...@p...onet.pl>

    Mam następujący problem związany z wypowiedzeniem pracy przez pracownika:
    Złożyłem wypowiedzenie 26.09.2003r. a umowę o pracę zawarłem 02.10.2000r.
    czyli na parę dni przed upłynięciem trzylecia pracy. Pracodawca mówi, że
    ponieważ podczas okresu wypowiedzenia przypadnie trzylecie pracy to
    obowiązuje mnie trzymiesięczny okres wypowiedzenia. Czy może ktoś podać
    podstawę prawną która jasno reguluje postępowanie w takim przypadku, bo
    jakoś w KP nie mogę tego się doczytać...

    Pozdrawiam Adam R.

  • 2. Data: 2003-10-06 15:18:41
    Temat: Re: wypowiedzenie na granicy okresu 1 i 3 mies
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik xaree <x...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:blrcm4$ea4$...@n...onet.pl...
> [...]
    > ponieważ podczas okresu wypowiedzenia przypadnie trzylecie pracy to
    > obowiązuje mnie trzymiesięczny okres wypowiedzenia.

    ma racje poniewaz dlugosc okresu zatrudnienia obliczany jest wg.stanu w
    momencie uplywu okresu wypowiedzenia nie w momencie oswiadczenia o
    wypowiedzeniu umowy ...do okresu zatrudnienia wlicza sie okres wypowiedzenia
    /art.36 k.p ...

    Sandra