  • 1. Data: 2003-10-06 09:36:11
    Temat: Znowu umowa barterowa
    Od: ".::[ Ikciu ]::." <i...@o...pl>

    Witam,
    Dawalem juz podobne pytanie ale bez rezultatow - teraz juz mam konkretne
    pytanie wiec prosze o dopowiedz.

    Mam dzialalnosc gospodarcza ale w czasie kiedy nie mam klientow dzialalnosc
    jest zawieszona.

    1. Czy umowa barterowa dotyczaca wykonania powiedzmy strony internetowej w
    zamian za 4 osobowa wejsciowke na wszystkie imprezy organizowane przez firme
    zainteresowana ta strona wymaga aby moja dzialalnosc gospodarcza nie byla
    zawieszana w okresie trwania umowy barterowej ???

    Dzieki i pozdrawiam

    --
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Ikciu

  • 2. Data: 2003-10-06 14:19:22
    Temat: Re: Znowu umowa barterowa
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    byla
    > zawieszana w okresie trwania umowy barterowej ???

    Moim zdaniem nie. Można to potraktować jako dzieło i zawrzeć z Tobą jako
    osobą fizyczną. Wówczas po prostu oni Ci płacą pewną kwotę pieniędzy, za
    którą Ty kupujesz wejściówkę. W praktyce możecie się obejść bez gotówki,
    ale tak będzie prościej.

  • 3. Data: 2003-10-09 12:27:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 6 Oct 2003, Robert Tomasik wrote:

> [...]
    >+
    >+ Moim zdaniem nie. Można to potraktować jako dzieło i zawrzeć

    Robercie, znasz ten dowcip z cadykiem który musiał w sabat
    dość daleko pojechać ? "Wszędzie sobota a dookoła jego karety
    ciągle jeszcze piątek" ;)
    Nie zadziała. Jak ma we wpisie (lub w ciągu roku w ramach
    DG wykonywał) taką działalność, to z zasady taka umowa
    zostanie uznana właśnie za prowadzenie DG. Nielegalne,
    bo w czasie kiedy deklarował że nie prowadzi... :)
    To że *być może* nikt nie zauważy i się nie przyczepi
    to inna sprawa, ale nie wnikam...

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)