  • 31. Data: 2024-01-11 22:28:41
    Temat: Re: Czy posła którego mandat nie został FORMALNIE wygaszony obejmuje immunitet poselski? :-)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.01.2024 o 18:17, J.F pisze:

    > Co może wczoraj byłoby jakimś pomysłem, ale dzis sie przewodniczący
    > KKW wypowiedział, ze bedzie wtedy mniej posłów w Sejmie.

    No ale jak inaczej miałoby to zostać rozwiązane? Mają siła doprowadzić i
    przykuć? Powodów braku obecności Posła muzę być wiele. Choroba.
    Przypadek losowy. Wyjazd. Po prostu zmniejszają przewagę PiS i tyle.

    > Ale czy to takie prawo, czy tylko opinia? :-)

    Po prostu życie. ie zdziwił bym się, by któraś kolejna osoba przyjęła
    mandat i przepisała się do PO, czy gdzieś tam.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 32. Data: 2024-01-12 08:53:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 11 Jan 2024 22:28:41 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > No ale jak inaczej miałoby to zostać rozwiązane? Mają siła doprowadzić i
    > przykuć? Powodów braku obecności Posła muzę być wiele. Choroba.
    > Przypadek losowy. Wyjazd. Po prostu zmniejszają przewagę PiS i tyle.

    No to jest rozwiązane tak, ze wchodzi kolejna osoba z partyjnej listy.

    A nikt nie pomyslal, co bedzie jak zabraknie ...

    > Po prostu życie. ie zdziwił bym się, by któraś kolejna osoba przyjęła
    > mandat i przepisała się do PO, czy gdzieś tam.

    Watpliwe, bo skoro pis wystawil, to był to zaufany czlowiek.

    No ale jesli to tylko opinia, to moze jednak wybory uzupełniajace,
    albo rozwiazanie calego Sejmu.
    Bo sejm ma liczyc 460 posłow, tako rzecze Konstytucja.

    J.