  • 1. Data: 2004-01-08 01:33:45
    Temat: Czy policjant do mieszkania...
    Od: "Tomasz Kubas" <t...@p...onet.pl>

    Witam.
    Mam takie pytanko, czy policjant może wtargnąć do prywatnego mieszkania bez
    nakazu?

    Pozdrawiam,
    Tomasz Kubas

  • 2. Data: 2004-01-08 02:23:39
    Temat: Re: Czy policjant do mieszkania...
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    > Witam.
    > Mam takie pytanko, czy policjant może wtargnąć do prywatnego mieszkania bez
    > nakazu?
    Może, jeśli przed zadaniem pytania na grupie nie przeczytałeś wątków z
    kilku ostatnich dni.

    chester

    --
    "Śmiech - to szczere królestwo człowieka." (Francois Rabelais)

  • 3. Data: 2004-01-08 08:44:23
    Od: "Binek" <binek1(to usuń)@go2.pl>

    Użytkownik "chester" <c...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Może, jeśli przed zadaniem pytania na grupie nie przeczytałeś wątków z
    > kilku ostatnich dni.

    właśnie! :)

    Zbyszek

  • 4. Data: 2004-01-09 15:32:30
    Od: "Tomasz Kubas" <t...@p...onet.pl>

    Wybaczcie, że powtórzyłem pytanko... To przez pośpiech.

    Tomek

  • 5. Data: 2004-01-09 18:20:28
    Od: "Figaro" <a...@p...onet.pl>

    tak