  • 1. Data: 2004-01-08 00:15:14
    Temat: Ochrona danych - Czy sekretarka lamie prawo ?
    Od: "Gabrys" <g...@w...dzierzoniow.pl>

    Witam, mam do Was Grupowicze pytanie.
    Sprawa jest nastepujaca.
    Wynajmowalem swojego czasu biura w pewnej miejscowosci.
    Po pewnym czasie zrezygnowalem z niego, poniewaz moja dzialalnosc
    przenosilem do innej miejscowosci, a co za tym idzie to biuro byloby
    bylo tylko niepotrzebnym kosztem. W sumie zrezygnowalem 15.09.2003.
    Zostala mi jednak wystawiona faktura za caly wrzesien, z czym polemizowalem
    i w koncu dopialem swego, jednakze przez caly czas do praktycznie stycznia
    bylem gnebiony przez windykacje z tej firmy.

    Dzisiaj, siedzac w lokalu (tz. bar-restauracja :) ) uslyszalem od jednego
    pana (znajomy sekretarki), w wyniku dosc ostrej wymiany zdan (po kilku
    piwach przez niego wypitych) powiedzial "ty sie nie odzywaj, bo jeszcze im
    wisisz
    kase"...To mnie zirytowalo.

    Wobec tego pytanie - czy sekretarka mogla przekazac takie informacje,
    mieliscie z czyms takim do czynienia? czy to jest lamanie prawa? jesli tak,
    to moze wiecie, co moge zrobic (zazadac zwolnienia, podac do sadu).

    jesli tylko bede mial poparcie prawne, skorzystam z przyslugujacych mi
    praw, tym bardziej, ze cala kwota jest uiszczona i nic nie mam na sumieniu
    a ja osobiscie nienawidze ludzi z dlugimi jezykami, tym bardziej, ze ta
    kobieta do milych osob nie nalezy (tzw. stara kwoka :> )

    prosze, pomozcie, bo chcialbym dosc szybko zakonczyc te sprawe.

    Pozdrawiam,
    Gabrys

  • 2. Data: 2004-01-08 10:40:24
    Temat: Re: Ochrona danych - Czy sekretarka lamie prawo ?
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 1/8/2004 1:15 AM, Gabrys wrote:
    [...]
> [...]
    > mieliscie z czyms takim do czynienia? czy to jest lamanie prawa? jesli tak,
    > to moze wiecie, co moge zrobic (zazadac zwolnienia, podac do sadu).

    Wygląda to na publiczne pomówienie przedsiębiorcy (należnośc jest
    sporna) i czyn nieuczciwej konkurencji; jeżeli rozpowszechniający takie
    informacje jest Twoim pracownikiem, to stanowi to IMHO ciężkie
    naruszenie obowiązków służbowych, jeżeli są przekazywane stronom trzecim.
    Jeżeli romawiają osoby, które maja tą samą wiedzę, bez świadków, to co
    najwyżej nietakt.

    Pzdr: Catbert