  • 11. Data: 2008-11-29 17:50:19
    Temat: Re: Czy patrol policji ma prawo mnie wylegitymować?
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    r...@m...com pisze:

    > System TETRA owszem cyfrowy, ale ile jest go procentowo w policyjnej
    > radiołączności?

    A w ogóle jest?

    --
    I wszystko jasne :)
    GG - 2539855

  • 12. Data: 2008-11-29 17:55:25
    Od: r...@m...com

    > A w ogóle jest?

    Być to jest ale chyba tylko w warszawie, a czy akurat policja go używa, czy
    jakaś inna służba - nie wiem.

  • 13. Data: 2008-11-29 17:58:49
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 29 Nov 2008 18:55:25 +0100, r...@m...com napisał(a):

    > Być to jest ale chyba tylko w warszawie, a czy akurat policja go używa, czy
    > jakaś inna służba - nie wiem.

    Jest, funkcjonuje, i nie tylko w Warszawie ale i w mniejszych miastach;
    problem w tym że w tym systemie jest realizowane moze 5% łączności, i to
    tylko przy najważniejszych akcjach i tylko wybrane jednostki a cała reszta
    działa w edacsie i mozna sluchac do woli.

    --
    best regards,
    scream

  • 14. Data: 2008-11-29 20:20:09
    Od: r...@m...com

> [...]
    > tylko przy najważniejszych akcjach i tylko wybrane jednostki a cała reszta
    > działa w edacsie i mozna sluchac do woli.

    Czy wobec tego można poinformować o braku poufności przekazywanych drogą
    radiową informacji i odmówić patrolowi policji mającemu zamiar podac te dane
    przez radio ich podania i zaproponować doprowadzenie na komisariat celem
    ustalenia tożsamości?

  • 15. Data: 2008-11-29 20:21:00
    Od: r...@m...com

> [...]
    > przez radio ich podania i zaproponować doprowadzenie na komisariat celem

    Ewentualnie zaproponować ich podanie przez telefon komórkowy?

  • 16. Data: 2008-11-29 21:13:25
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    r...@m...com pisze:

    > Ewentualnie zaproponować ich podanie przez telefon komórkowy?

    Nie.
    Nie podanie tych danych to wykroczenie i tego nie przeskoczysz.

    Możesz jedynie złożyć skargę do GIODO na sposób przetwarzania danych, a
    w zasadzie na brak poufności transmisji radiowej w trakcie której
    przekazywano twoje dane.

    Innego wyjścia nie widzą.

  • 17. Data: 2008-11-29 21:54:50
    Od: r...@m...com

> [...]
    >
    > Możesz jedynie złożyć skargę do GIODO na sposób przetwarzania danych, a
    > w zasadzie na brak poufności transmisji radiowej w trakcie której

    A można zastrzec, by nie były one przekazywane przez radio?

  • 18. Data: 2008-11-29 22:22:34
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    r...@m...com pisze:

    > A można zastrzec, by nie były one przekazywane przez radio?

    Jeśli nie ma terminala mobilnego (nasobnego lub w aucie) to tylko
    łączność radiowa pozostaje.
    Niestety.
    Zamówienia publiczne nie nadążają za zapotrzebowaniem i kasą.

  • 19. Data: 2008-11-29 22:45:21
    Od: r...@m...com

    > Jeśli nie ma terminala mobilnego (nasobnego lub w aucie) to tylko
    > łączność radiowa pozostaje.

    A służbowe telefony komórkowe patroli policyjnych?

  • 20. Data: 2008-11-29 23:20:56
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    r...@m...com pisze:

    > A służbowe telefony komórkowe patroli policyjnych?

    Pokolenie W11?

    Są to prywatne telefony, a połaczenia są wykonywane przez 112 co jest
    nadużyciem tolerowanym przez wszystkich.
    Jeszcze jakieś pytania?