  • 11. Data: 2003-12-11 18:46:04
    Temat: Re: Czy paszport moze potwierdzac tozsamosc w Polsce
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel w...@p...onet.pl ihn
    news:67ea.0000059d.3fd86bf8@newsgate.onet.pl: takh oblivyn ihn
    aa'kua pl.soc.prawo

    > Poległem. Przyznaję, że jest bajzel.

    Tak dla większego zamieszania to mogę powiedzieć, że gdy musiałem
    sobie wyrobić przepustkę do Sejmu, potrzebowałem jakiegos dowodu
    tożsamosci. Okazało się, że wystarczy legitymacja studencka, bo
    jest w niej moje zdjęcie ;o)

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
    "I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)