  • 41. Data: 2004-09-05 20:46:12
    Temat: Re: Czy nowe prawo nie jest kretyńskie? ("pedofilia")
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arek wrote:
    > [..]

    > Jest niedziela wieczór nie chce mi się myśleć o Tobie.

    Tobie to się w ogóle nigdy nie chce myśleć - niezależnie od
    potencjalnego tematu ;->

    > Po prostu mów pełnymi wypowiedziami, a nie kalamburami.
    > Odpowiedzialność karna jest po ukończeniu 18 lat.

    SIEDEMNASTU.

    Art. 10. KK
    § 1. Na zasadach określonych w tym kodeksie odpowiada ten, kto popełnia
    czyn zabroniony po ukończeniu 17 lat.

    OK, istnieje jeszcze § 4, który pozwala na stosowanie reguł dla
    nieletnich, ale jest on stosowany wtedy i tylko wtedy gdy (i tu dokładny
    cytat warunku z tego tego paragrafu) "okoliczności sprawy oraz stopień
    rozwoju sprawcy, jego właściwości i warunki osobiste za tym
    przemawiają". Czyli jest to możliwy wyjątek.

    A regułą jest, że 17-latek podpada pod KK.

  • 42. Data: 2004-09-05 20:50:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Jednym z poważniejszych problemów procesowych jest odnalezienie modela czy
    > modelki i udowodnienie ile miał lat w chwili zrobienia zdjęcia.

    A ponieważ obowiązuje zasada domniemania niewinności, dopóki prokurator
    nie zdobędzie metryki osoby widniejącej na zdjęciach to, o ile sprawa
    nie jest ewidentna (np. 8-latkę z 15-latką już IMHO trudno pomylić)
    podejrzany jest 'kryty'. Dobrze rozumuję?

  • 43. Data: 2004-09-06 08:05:06
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A ja myślę, że nie jest to zbytnio istotne, liczy się to czy kogoś
    > pociągają DZIECI. Jeśli tak to nawet 18 latek może być pedofilem.
    > Jeśli zaś rozwinięte "rówieśniczki" i kobiety to co najwyżej można mówić
    > o popełnieniu czynu karalnego.

    sluchaj czy Twoim zdaniem jest to zle gdy 20 latjka pociaga 15 latka?

    a gdy 35 latka 30 latka to juz dobrze?

    P.

  • 44. Data: 2004-09-06 12:56:47
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:chfu6h$nki$2@news2.ipartners.pl...

> [...]
    > nie jest ewidentna (np. 8-latkę z 15-latką już IMHO trudno pomylić)
    > podejrzany jest 'kryty'. Dobrze rozumuję?

    Niestety tak. Zawsze można domniemywać, ze ta dziewucha wyglądająca na 8 lat
    miała 15 i jeden dzień. Zresztą spotkałem się z innymi praktykami. W
    Holandii pornografia nie jest zakazana. Kombinują tak, że zasłaniają się tym
    i korespondencja idzie przez Holandię.

  • 45. Data: 2004-09-07 11:26:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 5 Sep 2004, Sebol wrote:

    >+ Dnia Sun, 05 Sep 2004 11:34:56 +0200, Andrzej Lawa naskrobał(a):
    [...]
    >+ >> normalny nie wysyła załączników bo najprościej jest podać link na źródło.
    >+ >
    >+ > No popatrz. To ja na prawdę jestem świr... Ciągle jakieś załączniki
    >+ > wysyłam...
    >+
    >+ i zmieniasz codziennie maila rozumiem ?

    Nie prowokuj próbą zrobienia z kogoś durnia: usiłujesz powiedzieć
    że Andrzej jest spamerem czy sądzisz że mail nie jest NARZĘDZIEM ?

    >+ > (OK, ja akurat mam stałe IP i sobie postawiłem serwerek, ale nie będę
    >+ > publicznie wystawiał tłumaczeń - niektóre są poufne).
    >+
    >+ A kogo obchodzą twoja poufne (ROFL) cele.

    Znaczy: ty używasz internetu WYŁĄCZNIE DO ZABAWY, tak ?
    No to ci gratulujemy. Nie wszyscy tak mogą :]

    >+ Poza tym nie trzeba miec stałego ip żeby serwer stawiać.

    To chyba poza konkursem...

    pozdrowienia, Gotfryd