  • 1. Data: 2004-10-31 09:21:26
    Temat: Czy mozna zdejmować simlocki?
    Od: necik <kontakt_tylko_przez_GG_4014480@bez_spamu.pl>

    Witam,
    Czy ktoś z Was wie może czy odpłatne zdejmowanie simlocków z telefonów
    komórkowych jest zgodne z polskim prawem?
    Zakładamy że mam działalność gospodarcza itp., ale usuwanie takich
    blokad nie jest zabronione?
    Dodam jeszcze że chodzi o zdejmowanie simlocków przez stronę www.
    Z góry bardzo dziękuję za pomoc.

    interNECIK Team

  • 2. Data: 2004-10-31 09:34:08
    Temat: Re: Czy mozna zdejmować simlocki?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Czy ktoś z Was wie może czy odpłatne zdejmowanie simlocków z telefonów
    > komórkowych jest zgodne z polskim prawem?

    no pewnie ze tak

    > Zakładamy że mam działalność gospodarcza itp., ale usuwanie takich
    > blokad nie jest zabronione?

    no i?

    > Dodam jeszcze że chodzi o zdejmowanie simlocków przez stronę www.
    > Z góry bardzo dziękuję za pomoc.

    nawet wiem z ktorej strony Pan korzysta :-)

    P.

  • 3. Data: 2004-10-31 09:45:14
    Od: necik <kontakt_tylko_przez_GG_4014480@bez_spamu.pl>

    Użytkownik Przemek R. napisał:

    > nawet wiem z ktorej strony Pan korzysta :-)

    OK, właśnie przejrzałem archiwum grupy i widzę że było już trochę postów
    na ten temat.
    Więc przepraszam za to że wcześniej nie popatrzyłem do archiwum ;)
    Podsumowanie - jeżeli operator może zdejmować simlocki to ja chyba
    również ;)

    A co do strony z której korzystam... to z jakiej? ;)
    Tak się składa że dopiero myślę o uruchomieniu takiej strony gdzie za
    1,22 PLN można zdalnie zdjąc simlocka.

    interNECIK Team

  • 4. Data: 2004-10-31 09:47:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    necik wrote:

    > Tak się składa że dopiero myślę o uruchomieniu takiej strony gdzie za
    > 1,22 PLN można zdalnie zdjąc simlocka.

    Są takie, dzięki którym można telefony odblokować za darmo...

  • 5. Data: 2004-10-31 12:51:59
    Od: "Feanor" <b...@p...onet.pl>

    wiadomości news:cm2cbr$14e5$1@news2.ipartners.pl...

    > Są takie, dzięki którym można telefony odblokować za darmo...

    Oooo , mogę prosić o namiar :)?

    Pozdr.

  • 6. Data: 2004-10-31 14:51:11
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Oooo , mogę prosić o namiar :)?

    w archiwum pl.misc.telefonia.gsm

    P.

  • 7. Data: 2004-10-31 15:10:37
    Od: adamb <z...@w...abkom.tk>

    Przemek R. napisał(a):
    > w archiwum pl.misc.telefonia.gsm

    z telefonów Motorola też??

    --
    pozdrawiam
    Adam

  • 8. Data: 2004-10-31 16:05:17
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 31 paź o godzinie 10:45, na pl.soc.prawo, necik napisał(a):

    > Podsumowanie - jeżeli operator może zdejmować simlocki to ja chyba
    > również ;)

    Ykhmmm ... subtelna acz bardzo istotna różnica pomiędzy operatorem sieci
    komórkowej który sprzedaj za grosze aparaty telefoniczne a podrzędnym
    warsztacikiem.
    W każdej umowie, regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych
    zawieranych w ramach promocji przez opeartorów telefonii komórkowej jest
    napisane że aparaty mają simlocki które za _odpowiednią_ opłatą "zdejmą" w
    punkcie obsługi klienta autoryzowane warsztaty.

    BTW: czy fakt że policja może, w określonych sytuacjach przejeżdzać
    skrzyżowanie na czerwonym świetle, oznacza że Ty także możesz to czynić ?
    ;)

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 9. Data: 2004-10-31 16:06:38
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 31 Oct 2004 17:05:17 +0100, "Artur Ch."
    <s...@r...pbz> wrote:

> [...]
    >napisane że aparaty mają simlocki które za _odpowiednią_ opłatą "zdejmą" w
    >punkcie obsługi klienta autoryzowane warsztaty.
    Po uplywie umowy na czas okreslony zdejmowaly kiedys bezplatnie. Nie
    wiem jak jest teraz w umowach.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!