  • 1. Data: 2004-10-30 22:22:12
    Temat: ochrona danych osobowych
    Od: "Jurek" <a...@p...fm>

    Witam,

    Co można zrobić w sytuacji kiedy pewna firma X udostępniła moje dane osobowe
    innej firmie Y, na co nie miała mojej zgody, bo moje dane były informacją
    tylko i wyłącznie dla tej firmy X. Czy można czegoś dochodzić? czy "ochrona
    danych osobowych" to tylko mit i nic zwykły obywatel nie może zrobić, by
    zabezpieczyć się przed takimi sytuacjami? Proszę o informację.
    Pozdrawiam
    Jurek

  • 2. Data: 2004-10-30 23:00:47
    Temat: Re: ochrona danych osobowych
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jurek" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > danych osobowych" to tylko mit i nic zwykły obywatel nie może zrobić, by
    > zabezpieczyć się przed takimi sytuacjami? Proszę o informację.

    Zajrzyj do pewnej ustawy, bo faktycznie można pewnych rzeczy dochodzić, bo
    pewnych rzeczy z Twoimi danymi robić nie można.

    Albo napisz po ludzku o co chodzi. Przede wszystkim w jaki sposób firma X
    weszła w posiadanie Twoich danych i w jakim celu przekazała je firmie Y.

  • 3. Data: 2004-10-31 07:31:49
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 31 Oct 2004 01:00:47 +0200, Robert Tomasik naskrobał(a):

    > Zajrzyj do pewnej ustawy, bo faktycznie można pewnych rzeczy dochodzić, bo
    > pewnych rzeczy z Twoimi danymi robić nie można.

    ROFL :) jak się pewych rzeczy nie wie a lepiej na pewne posty nie
    odpowiadać bo inaczej pewna osoba i tak nic nie zrozumie z pewnych zdań o
    pewnych rzeczach.

    > Albo napisz po ludzku o co chodzi.

    dokładnie.

    --