  • 11. Data: 2003-09-15 13:44:52
    Temat: Re: Czy można wyrejestrować samochód?
    Od: "kizzi" <k...@w...pl>

    ja tez proponuje sprzedaż, jesli to maluchm, czy coś podobnego to zawsze
    można kupić po dwóch latach. Można tez oddać komuś w uzytkowanie, (w zamian
    za opłate oc) (choc tutaj może to wiązac sie z ryzykiem zorbienia kraksy, a
    tym samym podwyższenia składki oc) z posiadanej przez nie wiedzy większość
    firm ubezpieczeniowych przewiduje "kontynuacje " zniżek w przypadku zmiany
    pojazdu, ale po 2 latach przepadają wszystkie (mnieje więcej )
    pozdro
    kiz

  • 12. Data: 2003-09-15 17:11:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Prosiłbym o dokładne przeczytanie mojego postu. Ja napisałem: "acz nie
    niewykonalne". To podwójna negacja która po zastosowaniu podstawowych praw
    logiki sprowadza się do tego, co Ty udowodniłeś. Masz rację. To się da
    zrobić. Z tym, że jest to bardziej skomplikowane i pewnie droższe, niż
    opłacenie OC za dwa lata.

  • 13. Data: 2003-09-15 18:31:06
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał:

    >no to pomylka, myslalem ze obowiazuja podobne zasady jak
    "Szerszeniu", tak na marginesie, może powinieneś więcej czytać, a
    mniej pisać ? Nie musiałbyś poprawiać, prostować tego co wcześniej
    napisałeś. Można mylić się raz, można dwa... ale trzy to za dużo ;-/
    Pytający na tej liście ludzie, oczekują rzetelnej odpowiedzi, zgodnej
    z prawem, a nie tego co się omuś wydaje lub co mu kumpel powiedział.
    Bez obrazy :-)

    Artur Golański

  • 14. Data: 2003-09-15 20:22:58
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    > Prosiłbym o dokładne przeczytanie mojego postu. Ja napisałem: "acz nie
    > niewykonalne".

    moja wina :)

  • 15. Data: 2003-09-16 09:11:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 14 Sep 2003, SzerszeN wrote:
    [...]
    >+ zastanow czy ci sie to tak naprawde oplaca, bo:
    >+
    >+ po pierwsze placac oc i nie jezdzac nie spowodujesz wypadku,

    Ja tak wKF pewności stwierdzenia "nie spowodujesz": to jest
    OC od "ruchu drogowego" czy "użytkowania samochodu" (niekoniecznie
    przez ciebie i niekoniecznie prawidłowego) ?
    Wnoszę o wybaczenie :) za czepliwość, ja wiem że 999,98 promili
    szkód to "szkody w ruchu", ale... a nuż samochód zeskoczy z cegły
    na nogę komuś kto w pościgu za, dajmy na, to kotem.... ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 16. Data: 2003-09-16 14:06:15
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...
    > Ja tak wKF pewności stwierdzenia "nie spowodujesz": to jest
    [ciach]> na nogę komuś kto w pościgu za, dajmy na, to kotem.... ;)

    jasne :) bron podobno tez raz do roku sama strzela, wiec i samochod moze np
    sam ruszyc