  • Data: 2007-07-16 10:29:27
    Temat: Czy mogę zastrzec?
    Od: "dentist" <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie

    Mam działalność gospodarczą. W jej ramach prowadzę agencję artystyczną,
    zajmującą się m.in. organizacją imprez, festynów, koncertów itp.
    Wymyśliłem proste, treściwe, zabawne i trafne "hasło pozycjonujące"
    agencję -
    coś w stylu hasła jakie towarzyszy wielu produktom (np. Raid - zabija owady.
    Na śmierć".). Wiele osób, widząc moje hasło na banerze reklamowym mowi
    że jest świetne i powinienem je zastrzec. Rzeczywiście - nie chciałbym, zeby
    jakaś inna agencja posłużyła się identycznym hasłem, a ja w tym momencie
    nie miałbym nawet jak udowodnić, że ja je wymyśliłem.
    Czy mogę jakoś zastrzec prawa do tego hasła?
    Widzę w ustawie, że przedmiotem prawa autorskiego jest utwór... czy hasło
    (w zasadzie jedno zdanie składjące się z 3 słów) może podlegać ochronie?
    Jeżeli tak, to jakie powinienem podjąć kroki, żeby uchronić się przed wyko-
    rzystaniem go, przez inne podmioty?

    Dziękuję za pomoc
    Pozdrawiam
    dentist.