  • Data: 2007-07-16 11:22:45
    Temat: Re: Czy mogę zastrzec?
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Jeżeli chcesz zabezpieczyć swe prawa autorskie, zwyczajnie na plakatach
    umieszczaj w rogu swoje logo, a najlepiej dane firmowe, które przecież nie
    są objęte ustawą o ochronie danych osobowych. W ten sposób każdy będzie
    widział, kto jest autorem wytworu intelektu, którym w tym przypadku jest
    reklama, i dwa razy pomyśli, zanim użyje twego tekstu w swojej reklamówce.

    Pzdr
    Krzysiek