  • 1. Data: 2003-09-15 17:45:05
    Temat: Czy mogę ubiegać o zwrot kasy...
    Od: "-={Dj Joy}=-" <d...@g...pl>

    Mam taki problem... w domu mam SDI. Niestety nie działa ono tak jak
    powinno...;( Po każdorazowym zaniku prądu synchronizacja trwa nawet do 7
    godz. !!! Sprawa była zgłaszana okolo 4 razy.... przyjechali panowie
    sprawdzili no linia jest dobra...... i pojechali..... wiec dzwonimy jeszcze
    raz to samo........ kiedy przyjechali 3 raz mieszali cos na centrali jednak
    godz. 15 i pojechali obiecujac ze bedą to jeszcze robili na następny dzień.
    Jednak jak pojechali tak ich wiecej nie widzialem... :( Dzisiaj dwoch
    nastpnych ( :wykwalifikowanych pracowników TP..... ( nawet nie wiedzieli co
    to znaczy synchronizacja ;> eh) no obiecali, że sciągną kogos n jutro....
    Sprawa wydawałaby sie bardzo prosta ... przełączyć moj nr na inną linie
    kogoś kto ma sam telefon i po klopocie ale coż .....

    Do setna sprawy... Czy mogę ubiegać sie o jakies odliczenia od abonamentu...
    jakie papier bym potrzebował... bo przecierz ciezko będzie udowodnic, że np
    akurat tego dnia synchronizacjatrwala 5 godz. a fakt jest faktem ze spory
    czas nie mialem neta przez to ??!!

    --
    -={Dj Joy}=- ||
    www.dj-joy.prv.pl ||

  • 2. Data: 2003-09-15 18:31:06
    Temat: Re: Czy mogę ubiegać o zwrot kasy...
    Od: Wojciech Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2003-09-15 19:45, -={Dj Joy}=- napisał(a):

> [...]
    >akurat tego dnia synchronizacjatrwala 5 godz. a fakt jest faktem ze spory

    SOP#1: A co jest napisane w umowie?
    - Szwejk

    --
    www.wielkawojna.prv.pl 1914-1918