  • 1. Data: 2003-09-15 17:16:47
    Temat: Reklamacje po zakonczeniu uslugi-istnieja?
    Od: Gladykov <s...@o...pl>

    Witam,

    Opisuje nieuczciwy oboz prawa jazdy, na ktorym bylem w te wakacje. Bedzie
    na stronie internetowej i moze w jakiejs gazecie. W zwiazku z tym mam
    pytanie.

    W regulaminie tego obozu widnieje zapis, iz:

    "Reklamacje zglaszane po zakonczeniu uslugi nie musza byc rozpatrywane".

    Pomijam nieostrosc terminu 'nie musza', choc czy uzycie takiego terminu nie
    wyklucza waznosci takiego punktu regulaminu ?

    Czy zapis w regulaminie obozu jest zgodny z Polskim prawem ?

    Zalezny mi na rzetelnym opisaniu tego obozu, i tego co sie na nim dzialo (a
    byl to jeden wielki przekret), wiec prosilbym was o odpowiedz.