  • 11. Data: 2008-05-25 18:25:14
    Temat: Re: [OT] Re: Czy moge opublikowac w gazecie/internecie
    Od: "grupa" <g...@g...pl>

    Użytkownik "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> napisał w
    wiadomości news:g1c803$44v$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "grupa" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > I bedzie prowadzil ja dopoki nie dostanie (drugiego) wyroku z kodeksu
    > karnego.
    ma juz dwa wyroki karne:
    1. za skladanie falszywych zeznan
    2. za naklanianie do skladania falszywych zeznan

    > Bo z cywilnego to se moze miec i milion.

    ok.
    co w takim razie mi grozi jesli jednak opublikuje te wyroki ?

  • 12. Data: 2008-05-25 18:25:44
    Temat: Re: Czy moge opublikowac w gazecie/internecie
    Od: "grupa" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Mikaichi" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Jesli tylko przed to poprosze o podstawe prawną.

    Czy wiesz moze co mi grozi jesli jednak opublikuje takie wyroki ?

  • 13. Data: 2008-05-25 18:44:45
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik grupa napisał:
    > Użytkownik "Mikaichi" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Czy wiesz moze co mi grozi jesli jednak opublikuje takie wyroki ?

    Nie wiem, poczekam najpierw na link do podstawy prawnej, ze nei wolno.
    Tam bedzi episalo co za to grozi. Wiec to albo KKarny albo KWykroczeń ;)

  • 14. Data: 2008-05-26 06:34:18
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Nie wiem, poczekam najpierw na link do podstawy prawnej, ze nei wolno.
    > Tam bedzi episalo co za to grozi. Wiec to albo KKarny albo KWykroczeń ;)

    w mojej ocenie nie jest to zabronione. Podkreslam,ze nie jestem znawca a
    swoja opinie motywuje tym, ze sam sad publikuje wyroki na tablicy ogloszen.
    Wiec co za roznica pomiedzy tablica ogloszen sadu (publicznie dostepna) a
    internetem (tez publicznie odstepnym).

    Icek