  • 1. Data: 2003-07-06 17:27:07
    Temat: Rozwód dziwna sprawa
    Od: "rozwod" <r...@p...fm>

    Witam

    Mam problem z męzem, jestemy małżeństwem od 33 lat , nie mamy rozdzielności
    majątkowej, lecz mamy wspólne kredyty w bankach :( .

    Mąż pracuje na pól etatu i ma rente , ja jestem bezrobotna i bez prawa do
    zasiłku.

    Jak rozgryźć taką sprawe z orzeczenia winy męża, tak aby długi przeszły na
    niego, lub aby płacił mi na utrzymanie.

    Co z majątkiem jaki posiadamy ??

    Od czego mam zacząć?

  • 2. Data: 2003-07-06 21:10:13
    Temat: Odp: Rozwód dziwna sprawa
    Od: "luka" <l...@w...pl>

    pięknie
    najlepiej zwalić długi na męża
    i jeszcze ma utrzymywać /ciekawe z czego wtedy/
    nie dziwię się że rozwód
    wywaliłbym od razu na bruk taką żonę.
    trzeba się wziąc za robotę zobaczyć jak pieniądz smakuje a nie tylko doić.
    jeszcze zabierz dom będzie komplet.
    mam odruch wymiotny jak czytam takie posty.
    brać to każdy umie.
    bez poważania.

    Użytkownik rozwod <r...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:be9m66$5la$...@a...news.tpi.pl...