  • 61. Data: 2011-12-27 22:28:39
    Temat: Re: Czy moga mnie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.12.2011 20:36, zly pisze:

    > Srakie. A jak inaczej nazwiesz niepłącenie za towary/usługi?

    A jak ty inaczej nazwiesz otwieranie zamkniętych drzwi?

    > To ja pisałem, że normalne w biznesie jest niepłacenie swoich zobowiązań?

    "Normalne" w sensie, że się zdarza - także z przyczyn losowych, a nie z
    winy dłużnika. I każdy prowadzący działalność powinien mieć biznesplan
    uwzględniający pojedyncze takie przypadki.

    > Piszesz, że to normalne.

    Wyjdź i wróć jak nauczysz się czytać ze zrozumieniem tekstu.

    > A ilu klientom może wynajmować to samo mieszkanie?

    Opieranie całej działalności na wynajmie pojedynczego lokalu
    pojedynczemu klientowi z marginesem finansowego bezpieczeństwa na
    poziomie kilku miesięcy powinno skutkować zakazem prowadzenia
    działalności przez takiego delikwenta.

    > Dokłądnie ja tak sobie bzduram jaki ty. Nie pisałem o umowie, tylko o
    > kasie.

    Kasę dostanie. Prędzej czy później.

    > Jak napisałem niżej w przypadku umowy z bankiem nikt nikomu nic nie kraść

    Jak nie? Wyłudzasz od banku pieniądze nie mając zdolności kredytowej! Na
    to jest karny paragraf!

    > I tak sobie możemy w nieskończoność

    Póki nie nauczysz się czytać...

    > A klienci powinni płacić w terminie. To co ludzie powinni, a rzeczywistość
    > to dwie różne sprawy.

    Tylko zaleganie z płatnością może wynikać ze zdarzeń losowych, a
    biznesplan bez marginesu bezpieczeństwa to zwyczajna bezmyślność.

    > Widocznie coś w międzyczasie poszło nie tak. Nie każdy kto wynajmuje
    > mieszkanie musi być biznesmenem z MBA i prowadzić działalność. I zaręczam
    > ci, że tak nie jest. Uważasz, że wszyscy ci ludzie powinni przestać
    > wynajmować innym mieszkania, bo 'psują rynek'?

    Jak nie potrafisz, to nie pchaj się na afisz.

    > Pfff... psuć rynek, dobre :)

    Pewnie, że psuje rynek, bo de facto zaniża ceny.

  • 62. Data: 2011-12-27 22:29:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.12.2011 17:06, Icek pisze:

    > Jeżeli pytasz czy może przyjść i najzwyklej w świecie Cię wyrzucić to
    > może. I nie pytaj czy legalnie czy nie. Bo to bez znaczenia jeżeli i tak
    > nie będziesz już mieszkał.
    >
    > A czy możesz mu coś zrobić? Tak pozwać.

    Albo wykorzystać przepisy o ochronie miru domowego.

  • 63. Data: 2011-12-28 08:07:37
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-27 18:06, Nixe pisze:

    > Niech tylko zacznie, a może się poważnie zdziwić :> Wystarczy, że
    > wejdzie do mieszkania pod nieobecność lokatora, a ten zgłosi to na policję.

    Znam przypadek, że rozwiązano to w inny sposób, właściciel kamienicy po
    prostu pod nieobecność niechcącego się wyprowadzić lokatora (juz z
    nakazem eksmisyjnym), przyjechał z ekipą, zamontował kratę na drzwiach
    wejsciowych do mieszkania tegoż lokatora, i zostawił informacje, gdzie
    ma się zgłosić, jeśli chce wejść do mieszkania. Tak więc sa sposoby na
    to abynie wchodzac do mieszkania utrudnić skutecznie życie takiej osobie.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 64. Data: 2011-12-28 08:11:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-28 09:07, Tomasz Kaczanowski pisze:
    > zamontował kratę na drzwiach wejsciowych do mieszkania tegoż lokatora, i
    > zostawił informacje, gdzie ma się zgłosić, jeśli chce wejść do mieszkania.

    I gdzie miał się zgłosić?

    --
    Liwiusz

  • 65. Data: 2011-12-28 08:15:35
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-28 09:11, Liwiusz pisze:

    > I gdzie miał się zgłosić?

    Do właściciela kamienicy, aby ustalić termin wyprowadzki....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 66. Data: 2011-12-28 08:23:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-28 09:15, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Do właściciela kamienicy, aby ustalić termin wyprowadzki....

    Raczej chyba przesłać rachunek za hotel ;)

    --
    Liwiusz

  • 67. Data: 2011-12-28 08:31:32
    Od: " Lokator" <m...@g...pl>

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > ma się zgłosić, jeśli chce wejść do mieszkania. Tak więc sa sposoby na
    > to abynie wchodzac do mieszkania utrudnić skutecznie życie takiej osobie.

    Zwracam uwagę, że ja nie jestem "lokatorem nie chcącym się wyprowadzić" - a
    jedynie poprosiłem o dodatkowy miesiąc czas na:
    - znalezienie nowego lokum
    - spakowanie się
    - otrzymanie pomocy finansowej, na którą czekam (co jest i w interesie
    właściciela)

    Przecież ja nie jestem "studentem z węzełkiem książek" - i przeprowadzka "z
    wszystkimi gratami" to naprawdę poważna sprawa! Sam wybór nowego miejsca to
    nie byle-co - przecież nie będę tak przeprowadzał się co miesiąc, jak źle wybiorę.

  • 68. Data: 2011-12-28 08:42:32
    Temat: Re: Czy moga mnie "wyrzucic jak psa na ulice"?
    Od: moon <m...@y...com>

    Dnia Mon, 26 Dec 2011 10:01:06 +0000 (UTC), Lokator napisał(a):

    > Skoro jego KOMPLETNIE nie interesuje moja - bardzo trudna - sytuacja, czemu ja
    > mam aż tak bardzo wczuwać się w jego sytuację, o wiele prostszą przecież?

    Bo ty używasz JEGO własności, a nie on twojej.
    Idź do schroniska, oni są od pomocy w "sytuacjach".
    Czemu ktokolwiek ma płacić za cokolwiek?
    Niech bezdomni idą do Hawełki na obiad za darmo, mają złą sytuację? Mają.

    A czy może cię wywalić na buźkę? Jeżeli jest sprytny, to może.

    moon

  • 69. Data: 2011-12-28 08:44:40
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-28 09:23, Liwiusz pisze:

    > Raczej chyba przesłać rachunek za hotel ;)

    Może mógł próbować, w każdym razie właściciel potrzebował jakąś
    dodatkową papierologię, a dzięki temu, ponieważ lokator ten nie
    wyprowadził się mimo wszystko w ustalonym terminie, to wyprowadził go
    już komornik.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 70. Data: 2011-12-28 09:02:37
    Od: Nixe <n...@n...pl>

> [...]
    > ma się zgłosić, jeśli chce wejść do mieszkania. Tak więc sa sposoby na
    > to abynie wchodzac do mieszkania utrudnić skutecznie życie takiej osobie.

    Jak dla mnie nie ma żadnej różnicy między założeniem kraty a np. zmianą
    zamków.

    N.