  • 1. Data: 2011-12-23 16:26:08
    Temat: Sygnatura dla posiłkowego
    Od: Piblokto <t...@g...pl>

    Czy we wniosku o ustanowienie oskarżyciela posiłkowego, w sprawie o
    wykroczenie (oskarżycielem publicznym jest policja) trzeba podać również
    sygnaturę "policyjną", czy wystarczy tylko RSOW?

  • 2. Data: 2011-12-23 18:41:52
    Temat: Re: Sygnatura dla posiłkowego
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piblokto" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy we wniosku o ustanowienie oskarżyciela posiłkowego, w sprawie o
    > wykroczenie (oskarżycielem publicznym jest policja) trzeba podać również
    > sygnaturę "policyjną", czy wystarczy tylko RSOW?

    RSOW jest sygnaturą policyjną -0 Rejestr Spraw o Wykroczenie. Sądowa, to
    przeważnie zaczyna sie cyferką od nr-u Wydziału.

  • 3. Data: 2011-12-23 19:18:44
    Od: Piblokto <t...@g...pl>

    W dniu 2011-12-23 19:41, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Piblokto" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    >

    > RSOW jest sygnaturą policyjną -0 Rejestr Spraw o Wykroczenie. Sądowa, to
    > przeważnie zaczyna sie cyferką od nr-u Wydziału.

    OK, ale w zawiadomieniu policja podaje oprócz RSOW jeszcze KP (czyli
    kom. policji, dalej cyferki). Właśnie o to KP mi chodzi.
    Dzięki.

  • 4. Data: 2011-12-23 19:24:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > OK, ale w zawiadomieniu policja podaje oprócz RSOW jeszcze KP (czyli kom.
    > policji, dalej cyferki). Właśnie o to KP mi chodzi.
    > Dzięki.

    "KP" na pewno nie jest skrótem od "Komenda Policji" :-)

  • 5. Data: 2011-12-23 21:14:41
    Od: Piblokto <t...@g...pl>

    W dniu 2011-12-23 20:24, Robert Tomasik pisze:

    > "KP" na pewno nie jest skrótem od "Komenda Policji" :-)

    A, takie skojarzenie. :)
    W takim razie ma być, jak rozumiem?