  • 131. Data: 2012-01-09 13:34:57
    Temat: Re: Czy moga mnie
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-09 12:43, Kamil pisze:

    > I poprzez to ów lokatorowi (pomimo wyroku eksmisji) zostało ograniczone
    > prawo posiadania i władania.

    Hmmm - to pewnie musiał by sąd roztrzygnąć, ale nie sądzę, ponieważ
    otrzymał informację, aby zgłosił się do właściciela, to zostanie mu
    otwarte. To tak samo, jak z jakiegos powodu ktoś nie chciałby odebrać
    nowych kluczy do domofonu, a tam z pewnych powodów wymieniono zamki. Czy
    też z powodu remontu czasowo musiałby korzystać z innego wejścia.
    Ten sam problem ma policja, jeśli ktoś zastawi komuś auto, ale
    jednocześnie zostawi informację, że w razie potrzeby należy się
    skontaktować i zostanie auto odblokowane niezwłocznie.

    > PS. czy to ten przypadek z Katowic? ;)

    Akurat z Łodzi

    > Jeżeli tak, to zainteresuj się dalszym ciągiem tej "historii" :))))

    Hmmm z tego co wiem, po prostu komornik eksmitował tego lokatora,
    ponieważ lokator sam dobrowolnie nie chciał, więc pod nadzorem komornika
    został przeprowadzony.

    > heheh - już nie jet taka "wygodna" dla kamieniczników? ;)

    bo ja wiem, czy wygoda?

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl