  • 91. Data: 2011-12-30 10:00:59
    Temat: Re: Czy moga mnie
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2011-12-29 15:16, XL pisze:

    > A niby dlaczego miałoby?

    bo niby ochrona miru domowego

    Icek

  • 92. Data: 2011-12-30 10:02:25
    Od: Icek <i...@d...pl>

    > Właściwie mogłabym Cię zapytać o to samo.

    znaczy sugerujesz, że taka sytuacja nie może mieć miejsca w naszym kraju ?

    Dokładnie odwrotna jest u naszego lokatora. Nie płaci a korzysta. Do
    tego robi to z premedytacją i chce to robić jeszcze przez kolejny trzeci
    już miesiąc.

    Icek

  • 93. Data: 2011-12-30 11:51:27
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2011-12-30 11:00, Icek pisze:

    > bo niby ochrona miru domowego

    Nie "niby".
    Albo się urwałeś z zeszłorocznej choinki albo coś Ci się wydaje, tyle,
    że z rzeczywistością mało to ma wspólnego.

    N.

  • 94. Data: 2011-12-30 11:53:56
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2011-12-30 11:02, Icek pisze:

    > znaczy sugerujesz, że taka sytuacja nie może mieć miejsca w naszym kraju ?

    Rency opadajom :(
    Sugeruję, że próbujesz pokazać analogię, która nie istnieje.
    ANALOGIA. Nie sytuacja.
    Innymi słowy - co ma umowa o pracę w świetle KP do umowy o najem w
    świetle KC?

    > Dokładnie odwrotna jest u naszego lokatora. Nie płaci a korzysta. Do
    > tego robi to z premedytacją i chce to robić jeszcze przez kolejny trzeci
    > już miesiąc.

    Może - jak już tak usilnie chcesz skorzystać ze swojego przykładu - nie
    otrzymał pensji za ostatnie 3 miesiące i nie ma z czego zapłacić :>

    N.

  • 95. Data: 2011-12-30 16:09:13
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2011-12-30 12:51, Nixe pisze:

    > Nie "niby".
    > Albo się urwałeś z zeszłorocznej choinki albo coś Ci się wydaje, tyle,
    > że z rzeczywistością mało to ma wspólnego.

    widać, że nie masz pojęcia jak w praktyce wygląda taka ochrona.

    Icek

  • 96. Data: 2011-12-30 16:11:05
    Od: Icek <i...@d...pl>

> [...]
    > ANALOGIA. Nie sytuacja.
    > Innymi słowy - co ma umowa o pracę w świetle KP do umowy o najem w

    w obu przypadkach jest ktoś kto z premedytacją nie płaci a ma płacić. W
    dodatku tłumaczy się brakiem pieniędzy.

    Czy to nie wystarczy ? ;)

    > Może - jak już tak usilnie chcesz skorzystać ze swojego przykładu - nie
    > otrzymał pensji za ostatnie 3 miesiące i nie ma z czego zapłacić :>

    no i teraz nie ma gdzie mieszkać, a system go nie ochroni.

    Icek

  • 97. Data: 2011-12-30 17:13:15
    Od: Nixe <n...@n...pl>

    W dniu 2011-12-30 17:09, Icek pisze:

    > widać, że nie masz pojęcia jak w praktyce wygląda taka ochrona.

    No cóż.
    A dowcip o ośle znasz?

    N.

  • 98. Data: 2011-12-30 17:26:34
    Temat: Re: Czy moga mnie "wyrzucic jak psa na ulice"?
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" napisał w wiadomości grup

    > Najpierw musi umowę wypowiedzieć. Okres wypowiedzenia to zasadniczo 3
    > miesiące.

    >Zasadniczo tak. Ale nie dotyczy to chyba przypadku niepłacenia?

    Jakiej umowy? Lokator nie płacą dawno ją zerwał.

  • 99. Data: 2011-12-30 17:41:39
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-12-30, Nostradamus <l...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Jakiej umowy? Lokator nie płacą dawno ją zerwał.

    Nie zgodzę się. Istnienie możliwość łatwiejszego zerwania umowy w przypadku
    braku płacenia, ale z pewnością nic nie dzieje się "automatycznie".

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 100. Data: 2011-12-30 18:58:10
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 30 Dec 2011 18:26:34 +0100, Nostradamus napisał(a):

    > Użytkownik "Wojciech Bancer" napisał w wiadomości grup

    > Jakiej umowy? Lokator nie płacą dawno ją zerwał.

    Dokładnie tak.
    --
    XL