  • 51. Data: 2009-04-28 09:30:07
    Temat: Re: Czy migać migaczem za takim znakiem .....
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'Michał'
    Wpis z dnia 21-04-2009:

    > Zmianą kierunku jest:
    >
    > 1. skręcanie,
    > 2. zawracanie,
    > 3. zmiana pasa ruchu.
    >

    > Czyli wychodzi na to, że jadąc drogą krętą zmieniasz kierunek jazdy (pkt 1)
    > :)

    Dyskusja jest o fizyce, czy o przepisach?
    Bo jeśli o fizyce, to skręcasz kilkanaście (-dziesiąt) razy na minutę, co
    chwilę delikatnie korygując *kierunek* jazdy kierownicą. Nie popadajmy w
    paranoję.

    --
    TomaSz.

  • 52. Data: 2009-04-28 09:31:31
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'BETON'
    Wpis z dnia 21-04-2009:

    > dokładnie 99% ludzi nie włacza tam kierunkowskazu,

    Jedzmy gówno - miliony much nie mogą się mylić.

    --
    TomaSz.

  • 53. Data: 2009-04-28 21:11:34
    Od: "=== igoR ===" <i...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Kilka razy zdazyła sytuacja bliska kolizji, z autami jadącymi z "góry"- na "dół
    > "
    > z tego powodu ze myśleli iż skoro nie puszczam migacza w lewo to pewnie bede
    > jechał prosto.
    > Czy jest obowiązek puszczania migacza na drodze z pierwszeństwem po takim

    http://www.abc.com.pl/serwis/du/1997/0602.htm

    Art. 22 pkt. 5. Kierujący pojazdem jest obowiązany zawczasu i wyraźnie
    sygnalizować zamiar zmiany kierunku jazdy lub pasa ruchu oraz zaprzestać
    sygnalizowania niezwłocznie po wykonaniu manewru.

    Co za pomysł, żeby zmieniać kierunek ruchu i nie sygnalizować? Nie ogarniam...

    --
    igoR

  • 54. Data: 2009-04-29 05:59:05
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 28 kwiecień 2009 23:11
    (autor === igoR ===
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gt7re6$1pf$1@inews.gazeta.pl>):

    > Co za pomysł, żeby zmieniać kierunek ruchu i nie sygnalizować? Nie
    > ogarniam...

    Niestety większość ziomali z kaczolandu ogarnia.... Jeden mi psa ostatnio
    mało nie rozjechał, bo se jechał bez... W najlepszym razie włączają w
    momencie skrętu...

    --
    Tristan