  • 1. Data: 2009-04-20 23:36:15
    Temat: orzecznictwo za falszywy meldunek
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Czy zna ktoś może jakieś przypadki wyroków w sprawach osób
    niewymeldowanych z miejsca, gdzie już nie mieszkają lub przypadki
    wyroków w sprawach osób meldujących się w miejscu, gdzie tak na prawdę
    nie mieszkają?

    Bo tak zasadniczo to odnoszę wrażenie, że pierwszy przypadek grozi
    sprawą w KW, a drugi to IMHO teoretycznie może nawet zahaczyć o 272KK -
    formularz meldunkowy w końcu to oficjalne oświadczenie o miejscu
    zamieszkania składane funkcjonariuszowi odpowiedzialnemu za wydanie
    dokumentu.

  • 2. Data: 2009-04-21 20:25:33
    Temat: Re: orzecznictwo za falszywy meldunek
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:ggdvb6-qnn.ln1@ncc1701.lechistan.com...
> [...]
    > formularz meldunkowy w końcu to oficjalne oświadczenie o miejscu
    > zamieszkania składane funkcjonariuszowi odpowiedzialnemu za wydanie

    Moje zdanie na ten temat jest zbieżne z Twoim. Z tym, ze w praktyce za
    niewymeldowanie sie nikt spraw nie robi, tylko wymeldowuje w trybie
    administracyjnym.

  • 3. Data: 2009-04-21 20:59:32
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    >
    > Moje zdanie na ten temat jest zbieżne z Twoim. Z tym, ze w praktyce za
    > niewymeldowanie sie nikt spraw nie robi, tylko wymeldowuje w trybie

    Za fałszywe zameldowanie się można ewentualnie beknąć przy okazji
    jakiejś innej sprawy, np. za pomocą tego meldunku ktoś coś wyłudziił a
    potem okazuje się, że nigdy tam nie mieszkał.

    Najcześciej spotykany przypadek, to mandat jak już polcja wpadnie na
    studencką imprezę po nocy i przeleci się po dowodach, kto jest
    gospodarzem, a kto gościem.